понеділок, 16 липня 2018 р.

Sinart Cosmetics - PRO LIPSTICK PEN

Універсальність продуктів, досить спірне в питаннях догляду, а от на рахунок візажу цього точно не скажеш.

Як ще пояснити, що візажисти самі нам пропонують використовувати продукти мультифункціонально. Тіні для повік можуть бути і рум'янами, і хайлайтером, і бронзером, і навіть фінішною пудрою.


Це значно полегшує нам життя і вагу косметичок, відповідно.



Сьогодні піде мова про універсальний відтінок помади-олівця від Sinart


PRO LIPSTICK PEN.

Дизайн схожий зі звичайним олівцем про який я писала раніше.

Якісний чорний пластик, автоматичний.


Грифель дещо більший.

Відтінок, я б сказала, що це нейтральний рожевий. Дійсно підійде багатьом


Текстура м'яка, податлива, приємно лягає на губи.

З часом, глянець улягається, перетворюючись з кремової на сатинову.


Якщо зняти блиск серветкою і припудрити, на посуді не залишить слідів.


Стійкість приблизно до першого, суттєвого прийому їжі.

Помада соло


З'їдається рівномірно, красиво, з легкістю піддається підфарбовуванню.

Губи не сушить зовсім.


В парі з олівцем, виходить шикарний відтінок припиленої троянди, яку ледь зітреш з губ.

Бонусом тут на повіках нанесений один з найбільш ходових пігментів - 07 Beach




Зручний формат, приємність у застосуванні підкупили мене, тому я майже не розлучаюсь з цією парочкою 😉



http://sinart.me




0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena