вівторок, 17 липня 2018 р.

GS Mask - Альгінатна пластифікуюча очищуюча маска з екстрактом папаї, аргініном і міоксинолом

Мої вітання!

Даним постом я розпочинаю серію відгуків про засоби, які допоможуть відновити шкіру після активного літнього відпочинку.




Хто б що не говорив, а зміна кліматичних умов, активне сонячне випромінювання, солона вода - сильно впливають на наші покриви.



Першою, хто мене несказанно виручив по приїзду додому, була саме очищуюча альгінатна маска з екстрактом папаї, аргініном та міоксинолом.



Все те ж саше 30 грам, колір приємний персиковий.


Аромат, дещо відрізняється від попередніх, не настільки помітно, щоб виокремити якісь складові.


Порошок чудово розвівся необхідною кількістю води, далі, шпателем нанесла на шкіру.




По ефекту, шкіра якнайкраще сприйняла маску, за час відпочинку їй не вистачало зволоження, саме цим і зайнялась альгінатна маска.

Під неї, я як завжди нанесла сироватку.


Пори візуально стали менш помітними та посвітлішали, точно не можу сказати, наскільки глибоко вона їх почистила. Але, точно помітила, що від неї, шкіра ніби наповнена зсередини, свіжа.

Тон шкіри вирівняний, вона зволожена і готова до подальших дій.

Отож, я не на жарт задумалась про ще один, уже дой-пак цієї маски.



Дякую, що завітали!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena