четвер, 20 вересня 2018 р.

Loreal Paris - Магія глини - Маска-_скраб

Не погоджуюсь! Не погоджуюсь я зі сварливими відгуками на цю маску.

Я довго вагалась, і таки придбала її за свої кровні.


В основному, усі ставлять акцент на не виправданній ціні масс-маркет засобу.




Але подивіться самі.


Більш ніж добротне упакування маски. 

Склянна банка, на хвилиночку.

Не усі дорогі бренди використовують скло, та ж сама маска від Andalou Naturals, про яку я нещодавно писала, і яка на наших теренах коштує більше ніж 400 грн, упакована у пластик.


Щільна пластикова мембрана. яка перешкоджає висиханню продукту.


Аромат не типовий глиняний, скоріше трав'яно-квітковий.


Склад:

AQUA / WATER • KAOLIN • GLYCERIN • GLYCERYLSTEARATE • PROPYLENE GLYCOL • CYCLOHEXASILOXANE • HYDROGENATEDPOLYISOBUTENE • DIMETHICONE • PEG-100 STEARATE • PRUNUS ARMENIACASEED POWDER / APRICOT SEED POWDER • PERLITE • POLYSORBATE 20 •CARBOMER • TRIETHANOLAMINE • DIMETHICONOL • PALMARIA PALMATAEXTRACT • MOROCCAN LAVA CLAY • CAPRYLYL GLYCOL • XANTHAN GUM •MONTMORILLONITE • TOCOPHEROL • PHENOXYETHANOL • CI 77491, CI 77492,CI 77499 / IRON OXIDES • LINALOOL • PARFUM / FRAGRANCE.


Текстура кремова, глину начебто збили, як вершки.


Повністю не висихає на обличчі.

Присутні абразивні частинки. Вони великі, хоча шкіру не дряпають.


Наношу на очищену вологу шкіру на 5-10 хвилин, змиваю, водночас скрабуючи шкіру.


"Вбиваємо трьох зайців", позбавляємось від відмерлих часточок шкіри, матуємо її, покращуємо колір обличчя.


А ще, маски у мене ще половина, нанесень було 9. Так що не вірте, що банка розрахована лише на 10 застосувань.


Не знаю як себе поводять інші маски з лінійки, даною скраб-маскою я задоволена. Так що чекайте знижок і мерщій у магазин .




Дякую, що завітали!


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena