четвер, 6 вересня 2018 р.

VIVIENNE SABO BROW ARCADE - Олівець для брів

Я рідко пишу про засоби для брів, а все тому, що природа і так нагородила в міру пишними бровами.



А "брови як у вовка", мені просто не подобаються.

Ну не виглядає це привабливо.




Із крайнощів у крайнощі, теж ніколи не гналась. Період брів-ниточок пройшов повз мене.

Мені подавай красиві, акуратні, а головне НАТУРАЛЬНІ брови.

Це камінь в бік помадок для брів, не усі вміють вдало ними користуватись.

Якщо на відео така творчість виглядає красиво, вживу, повірте, так собі.

Можливо, колись куплю на пробу.

 Покищо, малоймовірно.




Звідси, мій арсенал "натуральних" засобів налічує аж два продукта.

Тіні та олівець для брів.

Більшість засобів не підходили по відтінку, або ж робили занадто виражений ефект.

Привіт, вовчіброви!

Які за дві хвилини уже стирались міцелярною водою.

Далі підбір відтінків. 


Ну чому?! Чому, виробники досі не навчились виготовляти правильні сіро-коричневі тіні або олівці!

Їм так і кортить запхати рудуватий відтінок.

Допоки я не знайшла його, олівець від  Vivienne Sabo

Стрункий автоматичний олівчик зі щіточкою.


Грифель тонкий, смиренно викручується туди-сюди. Що не менш важливо, не ламається при сильнішому натиску.



Малює і окремі волоски, і заповнює простір між ними.


Текстура олівця, трішки твердувата, трішки пудрова. Але не жирна і стійка!



Витримує день у режимі нон-стоп, з численними справами.

Дещо водостійкий. В жарку літню спеку не попливе куди не треба.

Якщо сильно не терти ватним диском з міцелярним розчином, гарні брівки залишаться і до завтра.


У мене відтінок 02.

Важко його описати. Він ніби-то і сіро-коричневий. Але з невеличким теплим підтоном.


Зовсім не рудим, а саме приємним теплим відтінком.

Погодьтесь, сіро-коричневі холодні відтінки на обличчі, роблять його більш строгим.


А ці брівки випромінюють красу і тепло.


Без олівця




Після застосування





Дякую, що завітали!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena