четвер, 27 вересня 2018 р.

MJ CARE - Pyntocide face mask

До тканевих масок у мене відносно прохолодне ставлення.
Часто, їхня ціна-якість зовсім не виправдана.

На практиці, краще доплатити більшу сумму і отримати чудовий повномірний засіб, а не одноразовий шматок тканини з серумом.




Сьогодні поділюсь відгуком на маску, що залишила двояке враження від використання.


Просочена маска досить щедро, її нанесла на шию, зону декольте та руки.

Лекало також мені підійшло, прилягло щільно, є спеціальні накладки на очі.

За час витримки, серум так непогано увібрався шкірою. Виробник наполягав втерти залишки в шкіру, про що я трішки пожаліла.

На шкірі утворилась неприємна, дещо масляниста плівка. Моя шкіра благала те все змити уже через 20 хвилин після втирання залишків.


Зате потім, легке відчуття зволоження.

На цьому все, більше жодних позитивних зрушень.


Чи куплю ще? Навряд.

Чи буду пробувати інші, Так!


Дякую, що завітали!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena