вівторок, 5 липня 2016 р.

Невидимі гелеві подушечки Scholl Party Feet

Вітаю!

Усі дівчата час від часу стикаються з проблемами нового взуття, особливо влітку.
Ну хоча б одним мозолем, у мене проходять "посвячення" майже усі туфлі (п'ятка, найбільш часте місце ураження).
І не важливо, що їх я підбираю досить ретельно, стараючи вибирати саме шкіряні моделі.
Думаю, і у Вас знайдеться пара, дуже красивих, та не дуже зручних підборів.


Тому пропоную переглянути відгук, про засоби, які повинні усунути ці проблеми.


Від виробника:



Надійно фіксуються у взутті та забезпечують тривалу амортизацію, захист стоп від натирання взуттям і комфорт. Прозорі, тонкі, непомітні, ідеально підходять для незручного та тісного взуття, багаторазові, миються. 

Кількість в упаковці: 6 шт.

Моє враження:



Кожна подушечка розміром з 5 копійок.
Клейка сторона не надто виражена і добре прикріпиться тільки до гладкої поверхні взуття ( шкіра та еко шкіра ), до текстильного взуття кріпиться дуже погано.
Під час носіння жодного дискомфорту не виникало, силікон приємний на дотик і не подразнює шкіру.
Легко знімається, добре миється. 
Але з кожним миттям липкий шар тримає подушечку все гірше і гірше.


Загалом продукт корисний та зручний, мене розчарував тільки липкий шар.

Дякую за увагу!




1 коментарі:

Анонім сказав...

http://alphabeauty.com.ua/

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena