неділю, 17 липня 2016 р.

Младна паста-скраб для тіла «Морский бриз»

Вітаю.
Як на мене, то натуральна косметика завжди буде актуальною та ефективною. Адже саме там усі інгрідієнти у первозданному складі, зібрані майстрами власноруч.

Тому я завжди рада відкривати для себе все нові й нові марки хенд-мейд косметики.
Сьогодні на повістці дня марка Младна та  її паста скраб.

Інформація від виробника:
Засіб з гряззю Сакського озера та ламінарією має ефект ліфтингу. Ретельно очистить шкіру, зробить її гладкою, бархатистою і зволоженою.

Склад: пальмова, кокосова, рицинова, оливкова олії, масло виноградних кісточок, масло ши, вода, гідроокис натрію, гліцерин, настоянка цитрусових, цукор, грязь Сакського озера, лимонна кислота, ефірні масла розмарину, лаванди, бергамоту, чайного дерева, м'яти.

Обсяг: 150 мл

Моє враження.
Що мені найбільше подобається у косметиці ручної роботи, так це її душевна подача.
Посилка приїхала до мене у чудовій крафт коробці з прозорим "віконечком", через який було видно вміст, перев'язаною бантиком з мішковини.

Паста поміщена у зручну банку з пластиковою кришкою.


Усі наліпки водостійкі, міститься повна інформація про продукт, включаючи склад, спосіб застосування та зберігання, терміни придатності ( чим, нажаль, грішать деякі марки ).





Запах у пасти яскраво виражений, я найбільше відчуваю олію чайного дерева та запах грязі.

Текстура:
пастоподібна, за рахунок великої кількості масел, трохи не однорідна.





Ефективність:
Я б не назвала даний продукт пастою-скрабом, тільки паста, бо скрабуючих частинок у ній просто немає.
Очищення та зволоження шкіри після неї чудове.
Я використовувала її для грязевих обгортань, а не як скраб, ефективність її при такому застосуванні виростає у рази.

Загалом продукт дійсно хороший.
Якщо дослухаєтесь до моєї поради, то Вам вона неодмінно сподобається!

Дякую за увагу!


Продукт наданий для незалежного тестування

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena