середу, 6 липня 2016 р.

EL Corazon Active Bio-gel № 423/554 Magic Attraction

Вітаю!
Давненько я не показувала свої лакові запаси. 
Сьогодні черга мого беззаперечного улюбленця від EL Corazon.




Усі відтінки фіолетового, моя любов навічно, тому й не дивно, що саме цей лак так припав мені до душі.



Яскравий, притягаючий і водночас елегантний, ось що спадає мені на думку, коли я на нього дивлюсь.




Лаконічний склянний флакон, кисть зручна і дозволяє нафарбувати ніготь, при цьому не заливши валики і кутикулу.


Текстура рідка, пурпурного кольору з вкрапленням малинового шиммеру, який чудово переливається.

В один шар вкласти його, мені все-таки не вдається, тому завжди фарбую у два.
Також присутній глянець.



Стійкість: 3-4 дні.
Не зважаючи на те, шо він голографік, добре стирається рідиною для зняття лаку.


Дякую за увагу!

1 коментарі:

Oksana Zolotukhina сказав...

Невероятно стильный и красивый оттенок!!!

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena