неділю, 24 липня 2016 р.

Виграш у блозі Demilla

Вітаю!
Сьогодні буде досить незвичний пост про блог Дарини та її коробку щастя, яка дісталась мені у подарунок.


Нема чого гріха таїти, я люблю брати участь у різних конкурсах.
Подобається саме те відчуття, коли ти відкриваєш коробку з таким бажаним подарунком, а якщо ще й збереглась маленька інтрига, і ти до кінця не знаєш що там, так це взгалі кайф.



На блог Дарини я підписана уже давно, чесно скажу, уже не пам`ятаю скільки часу)
Пише Даша про моду, догляд за собою, відгуки на косметичні продукти, фільми, книги та просто про власне життя.
Якщо Вам це буде цікаво, то раджу відвідати її творіня, посилання залишу ТУТ

Тому побачивши вивіску Giveaway,  не змогла втриматись від участі, коли на кону такі цікаві й корисні подарунки.

Ось огляд  посилки:

Почну з коробки. Повірте, вона була дуууже важка. Про естетичні моменти можна і так не говорити, Дарина постаралась на славу, щоб її прикрасити!


  
Відразу розкрию таємницю сюрпризу, через який Даша дійсно хвилювалась, виявилось даремно.
Це був надзвичайно красивий блокнот!
Так-так, я люблю якісну канцелярію.


Хна для мехенді від Тетяни.
Сама ще не пробувала себе у цьому занятті, та неодмінно знайду час на декілька красивих узорів.


Далі підуть виключно хенд-мейд подарунки,

Варення та чай від Марії 



Повірте, було дуже смачно!

Мила прикраса від Вікторії



Мило ручної роботи від Дарини у вигляді шматка фруктового тортика.


Від високої температури воно трішки постраждало, та аж ніяк не постараждав аромат та властивості)

На останок я залишила сет неймовірно чудових та симпатичних пряників від Марини, які я до останнього не могла спробувати (настільки вони красиві ). Як потім виявилось, щей смачні. 


Ще раз дякую Даші за конкурс,а решту дівчатам за надані призи)

Дякую зв увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena