середу, 7 червня 2017 р.

Art visage - Контурний олівець для очей

От скажіть мені, як можна зіпсувати олівець?

Хіба так важко, просто створити стійку формулу, яскравий колір і Все?!

Я знову з гнівним постом.




Олівець для очей дерев'яний, добре точиться.



Колір заявлений як чорний, на ділі він темно-сірий з вкрапленням шиммеру.


Виглядає цікаво, так подумала я, коли вперше взяла до рук.

Тут його плюси закінчуються.



Грифель м'який, податливий, колір віддає помірно.



Коли діло дійшло до тестування, олівець нагло його провалив.

Намальована ним стрілка, навіть на дуже хорошій базі під тіні, через годину, просто поблідніла, поплила і скотилась.

Ну якщо стрілку не намалюєш, то треба спробувати підвести нижню повіку.

Не тут то було.

Там він зник ще швидше, ще й блискітки у складки забилися.

Таке враження, що я просто добре не змила макіяж з вечора, і під очима залишилось таке розмазане неподобство.


Резюме

Ще один провальний продукт Art visage, не раджу.


Дякую за увагу!


Буду вдячна, якщо поділитесь своїми провальними засобами


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena