пʼятницю, 9 червня 2017 р.

Revlon Colorstay - 150 Buff - Oil/Combination skin

Ідеальний тон обличчя - як чисте полотно, на якому можна створити нескінченну кількість образів.

Нажаль, для жирного типу шкіри не так то й легко знайти той самий ідеал.

з високими маскуючими здібностями але без ефекту маски.



Чесно, досі не вірю, що пишу це, Я ЗНАЙШЛА!



Та давайте по-порядку 😊


На марку я задивлялась досить давно, в тому числі й на цей тон.

Зупиняло тільки одне, у нього не було дозатора, просто ковпачок, і горло, з якого тон неконтрольовано витікає.

Не гігієнічність даного упакування мене не те що не задовольняє, а й відверто бісить.

Цілком зрозуміло, що воно підходить для професійного візажу, коли у майстра у прямому значенні цього слова, тон ллється рікою.

Я ж точно не збиралась використовувати таку кількість щоденно.


І тут, коли я побачила, що він вийшов з помповим дозатором, серце зойкнуло і вимагало покупки.



Зі свотчів інтернету, мені запримітились два відтінки 110 і 150.

Замовляти наосліп не хотілось, тому відправилась до місцевого магазину Брокард.


Перші затести, іііі мені на усі 100% підійшов 150, хоча відверто кажучи була шокована, 110 ну дууууже світлий (порцеляновим білосніжкам на замітку)

На сайті, числилась знижка на бренд 30%, а у магазині її не було.

Еммм, я чогось не розумію, чи що?

Як це може бути, що на офіційному сайті знижки є, а у самому магазині ні?


Коротше, я настільки запалилась покупкою, що уже не хотіла робити замовлення через сайт і чекати.


Далі похід додому, затест на самому облиичі.

Текстура:

дещо рідка, кремово-гелева

Віддушки немає зовсім.









Перше і найцінніше, що при найтоншому покритті, у нього просто чудові криючі здібності!

При цьому він не лежить маскою, не підкреслює рельєф шкіри, згладжує пори.


Його можна наносити спонжем - максимальне покриття, так він замаскує абсолютно Все!

Кистю - покриття можна варіювати від легкого і до середнього.

Крем з легкістю можна нашарувати.

І пальчиками.

Зізнаюсь, була проти і зовсім не люблю такий спосіб нанесення. Але саме ним я досягаю  найтоншого покриття, яке повністю перекриває такі недоліки шкіри як пігментацію, постакне, куперозну сітку.

Фото "До"



Матує шкіру на тривалий час.

Це не глухий "резиновий" мат, а красиве сатинове обличчя.

Після нанесення:



Плюс трішки пудри і рум'ян:




Стійкість на висоті! Так, він витримає 12 годин і не попливе.

Мені вистачає й 6-8.


Припудрювати обличчя зовсім не обов'язково, я ж, все-таки, покриваю його тонким шаром пудри, щоб подовжити матування.



У деяких випадках, зовсім трішки, може підкреслити лущення шкіри.
Не критично, хоча варто врахувати.

Кінцевий результат:


Так-так, на усіх цих фото він один:




З кремами, сироватками, базами не конфліктує, не окислюється на шкірі, не відбивається на телефоні.


Навіть у дуже спекотну погоду, залишається на своєму місці, проте зникне себорегуляція.



Не комедогенний! Змивається як гелем для вмивання, так і гідрофільною олією.


Містить SPF 20.

Є дві лінійки для нормальної/сухої і комбінованої/жирної.


Все, більше жодних дифірамб!


Спробуйте, і самі переконаєтесь у його якості!


💗💗💗

Дякую за увагу!








0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena