середу, 14 червня 2017 р.

ColourPop - Ultra satin lips ALYSSA

Мої вітання усім читачам блогу!

Якщо у страшному сні в мене відберуть усі помади, і змусять залишити лише одну, то це буде саме вона, ALYSSA



Так-так, вам зовсім не здається, її і тільки її я купуватиму знову і знову, поки не набридне.

Хоча? Це дійсно можливо? 😃
Я ще з тих запізнілих скептиків, які от зовсім не розуміли ажіотажу навколо даного бренду.

Тому, щоб трішки урізноманітнити свій помадний легіон, спокусившись на хороші знижки.

За декілька хвилин була придбана ALYSSA, яка уже давненько стоїть у топі продажу.

Упакування хороше, але надписи стираються просто моментально, якби не була впевнена у продавці, і якби не читала раніше відгуки про ColorPop, то точно подумала б, що підсунули китайську підробку 😃


Аплікатор у формі їжачка, на диво добре виводить контур і загалом, зручний!



Текстура:

Я готова співати їй оди.

Не полосить, лягає рівномірно, не підкреслює сухість губів

Спочатку, рідка кремова, далі вона трішки застигає на губах, але не повністю і без тотального стягнення.

Губкам з нею зручно.

Цілком виправдана назва "Сатин", бо вона і не кремова, і не матова.

Дещо середнє, красиве і комфортне.





Стійкість:

Тої же самий "середнячок", каву і легкий обід переживе на "Ура".


Сходить рівномірно зі стику губ, і в будь-який момент її можна підфарбувати без шкоди загальному вигляду.




Залежно від освітлення, вона буває то зовсім нюдовою, то нюдом з розовинкою.




Підходить абсолютно усім!



Підтверджено подругою з кардинально іншою зовнішністю.


Отже ❤❤❤ 


А Ви знайомі з маркою?
Якщо так, то з радістю почитаю про Ваших улюбленців ColorPop





Дякую, що завітали!


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena