суботу, 17 червня 2017 р.

GUAM - Undaria pinnatifida - Trattamento al 15%

Мої вітання!

Жоден з продуктів GUAM, не залишив мене з поганими емоціями!

Як на мене, це досить високий показник якості марки.

Та сьогодні розкажу про дещо шоковий продукт.


Маска для волосся інтенсивного відновлення з високою концентрацією екстракту водорослі Undaria pinnatifida, яка живить, відновляє епідерміс шкіри голови, впливає на ріст волосся.

Склад:



Маска густа, болотяного кольору, з специфічним запахом.

Після миття не відчувається.


Особливістю маски є те, що вона утворює активну і густу піну, яка наноситься і на волосся і на шкіру голови (без попереднього миття, вона і так чудово очищує волосся і шкіру голови).

Не лякайтесь, Ви не переплутали тюбики з засобами.


Далі, рекомендовано витримати маску НЕ БІЛЬШЕ 2-3 ХВИЛИН, добре промити великою кількістю води і для полегшення розчісування волосся, нанести бальзам.

Одного разу, я не наносила допоміжних засобів, і моє довге волосся стало ну дууже неслухняним, жорстким.

Тут моя порада, для початку, обов'язково спробуйте маску в парі з бальзамом.

Якщо Ваше волосся добре переносить такого роду активні засоби, пробуйте використовувати самостійно.

Особливістю цієї маски є те, що така висока концентрація екстракту (15%) сприяє шоковому утворенню білка кератину.

Рекомендовано застосовувати не частіше як 1 раз на тиждень.

Уже з першого застосування, я відзначила зміни, а саме, волосся стає щільнішим на дотик, пружним, еластичнішим, блискучим, добре тримає укладку.

На вигляд його більше і об'єм волосся не зникає, як від інших живильних масок.

Плюс, стане прекрасним експрес-методом для тих, у кого постійно не вистачає часу довго сидіти з маскою для волосся.

А тут 2в1 і очищення і живлення.

Чи хочу повномірну версію? Так, але тільки з бальзамом 😊

Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena