вівторок, 25 липня 2017 р.

Masura - Journey into Night - Dogwood Flower - Foggy Morning Coffe

Мої вітання лакоманьякам і просто любителям якісних лаків для нігтів!


Цей пост для Вас!



Навіть не смійте говорити мені, що думки не матеріальні, бо нещодавно,  я дуже хотіла спробувати лаки Masura.

Не банальні відтінки, цікаві назви і колаборації з блогерами. Може це секрет успіху?

І зараз, у мене аж три прекрасних відтінки нової весняної колекції від  polishchest.com.ua, саме вони займаються поширенням лаків в Україні.

Зазирніть, там багато краси 😏



Розповідь почну з таємничого, притягуючого Journey into Night



Хто знає мою любов до усіх відтінків фіолетового, той зрозуміє, чому я їх так полюбляю.


Флакони в усіх лаків однаково чудові, на додачу, прорезинена ручка кисті.

Сама кисть довга, в міру тонка, не норовить залити кутикулу.

Нею цілком зручно фарбувати.

Внизу флакона, є наклейка з назвою лаку і датами виготовлення і придатності.

Ну, продовжимо з "Подорожжю в ніч" (Journey into Night)



Фіолетова желейна база з великими срібнимии пластівцями.


В тіні, відтінок стає більш темним і глибоким.










Кардинально інший, ніжний, невагомо-рожевий Dogwood Flower

Квітка кизилу.



Текстура: рідка кремово-желейна


Голографічні частинки дрібні, асиметричні, срібного кольору.


В тіні






І останній 

Foggy Morning Coffe

Туманна вранішня кава



Кофейний-сірий лак, з безліччю голографії, що виблискує усіма кольорами веселки.

Якщо в приміщенні,  він тихе і спокійне кошеня, в сонячну погоду - справжній феєрверк на нігтях.



В тіні




Тільки в розфокусованому фото можна спіймати усю красу переливів.




Отже, усі лаки ідеально вкладаються у два шари, без топового покриття.


Що мене здивувало, так це майже миттєва швидкість їх висихання. Без сушок та інших додаткових засобів.


Стійкість - 4-5 ДНІ!


І тільки на 5 день треба підфарбувати стерті торці, і можна ще день-два носити.




Знімаються без проблем, хоч і містять голографічні частинки.



І одна порада, якщо раніше задивлялись на лаки Masura, то спробуйте, вони дійсно варті уваги 😏

У мене все.


Дякую, що завітали!


👑👑👑

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena