пʼятницю, 28 липня 2017 р.

Smashbox - Photo Finish foundation primer


Усім привіт!

Про цей праймер уже писали майже всі блогери світу, я теж вирішила внести свою лепту до тонни відгуків про нього.


А все тому, що він пережив весілля мого брата? і до самого ранку не дав тону зрадницьки покинути моє обличчя.


У мене мініатюра 7,5 мл., у м'якому пластиковому тюбику.

Цього об'єму з головою вистачає на те, щоб скласти повноцінне враження про продукт.

Текстура праймеру прозора, силікониста без запаху.

Буквально з перших дотиків до шкіри, під пальчиками відчутно, як він робить шкіру неймовірно шовковистою.

Заповнює усі пори, нерівності, зморшки, матує шкіру.


Тональний на нього наноситься чудово! Стійкість, навіть у дуже спекотну погоду (з врахуванням моєї комбінованої шкіри), просто колосальна.

Від 18.00 і до 6.00, зовсім не підправляла і не припудрювала тон.

До речі, наносила улюблений Revlon Colorstay.

І ще, виробник не вводить в оману, бо на фото, шкіра дійсно виглядає, ніби з глянцю.



За весь час користування, на моїй шкірі, я не помітила якого суттєвого погіршення стану чи комедогенної дії.

Звісно, на кожен день я б його не радила, та в умовах підвищеної потреби у стійкості тону,  його використання Вас врятує.


Чи буду брати повномір?

 Швидше за все ні, він дуже економічний, а стійкість мого теперішнього тону мене цілком влаштовує.

Проте, декілька таких мініатюр я точно прикуплю про запас, на особливі події.


Дякую за увагу!



♕♕♕




0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena