четвер, 6 липня 2017 р.

Noreva - Exfoliac Acnomega 200

Одного ранку я зрозуміла, що кислоти - це саме те, без чого я уже не уявляю догляд за своєю шкірою.


За весь час пошуку нових дієвих продуктів, я засвоїла одне, але дуже важливе правило - дослухатись до своєї шкіри, помічати зміни, покращення, погіршення. Як той чи інший продукт впливає на неї.


Якщо я бачу жирний блиск, дістаю матуючі засоби, турбує стягнутість і дискомфорт - зволоження.

Все в міру і спостереження, тільки спостереження...


Таким чином, дійшла до висновку, що кислотні засоби, підтримують мою шкіру у досить пристойному вигляді не даючи шансу, на появу висипань.


З попереднього досвіду, мені зовсім не підійшов крем Effaclar DUО (+) про нього я писала ТУТ.

Тоді, я взалась за пошуки нового, більш дієвого, з ще більшою концентрацією кислот у складі.


Натрапила на марку Noreva і крем Exfoliac Acnоmega 200, є ще 100, з менш активним складом, який я спочатку думала взяти на пробу.

Та знаючи свою шкіру, і її не чутливість, ризикнула взяти сильніший.

І точно не прогадала...


Спочатку розкажу про мінуси даного засобу.

Текстура:
м'яка жирно-масляна.



Від тепла тане і стає олійкою.



Може витікати з отвору.

Скажу чесно, на день наносити, не рекомендую.

Жирна шкіра ще сильніше починає виділяти себум, тональний попливе і нічого хорошого того не вийде.

Нанесення крему теж вимагає деяких навичок, а саме методом проб і помилок дозувати горошину крему, і до повного вбирання втирати у шкіру.

Спочатку, вона досить жирна на вигляд, потім дещо вбирає його, а зранку (якщо наносили на ніч), просто шикарне матове і чисте обличчя, але про це розповім далі.


Упакування:

Пластикова туба з відкидною кришкою.



Здавалось би ніби нічого страшного і незвичного, та  у вертикальному положенні підтікає і утворює згусток на отворі, який потім викидається, а в горизонтальному, крем звідти треба ще дістати, добряче струшуючи.

На кінець, ще й відкидна кришка не щільно закривалась, що змушувало зберігати його ковпачком доверху.

І якщо після цього Ви не викинете його у смітник, а регулярно будете користуватись, отримаєте дійсно чисту, оновлену шкіру без висипань.

Ще що мені у ньому подобається, що він за одну ніч може знищити прищик, який тільки-но збирався зіпсувати картину обличчя.

А уже визрілі, з ним набагато швидше проходять.

Мушу попередити, що перші 2-3 нанесення у мене супроводжувались яскраво вираженим почервонінням, яке моментально виникало і так само моментально зникало.

В подальші рази нічого подібного не спостерігала.

Рельєф шкіри покращується, тон вирівнюється, постакне світлішають.

Коротше ТАК-ТАК-Так і ще раз ТАК! Я купуватиму його і надалі.

Я цілком усвідомлена, що даний крем використовується для лікування акне і має досить високу концентрацію кислот, тому у періоди висипань користуюсь 1раз на день.

Якщо ж шкіра у хорошому стані, то 1 раз у 2-4 дні.


Міри безпеки щодо сонячного випромінювання теж важливі, використання SPF крему повинно бути обов'язкове, навіть у похмурий день.


Економічність:

Якщо вчасно помітити і вирішити проблеми з упакуванням, то вистачить на 3-5 місяців використання, якраз на холодну пору.

Кому я точно НЕ рекомендую, так це людям із чутливою шкірою.


В даному випадку, краще пройти консультацію у спеціаліста.




Дякую за увагу!






0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena