четвер, 13 липня 2017 р.

MAY Sun - SPF 6 oil - SPF30 balm

Мої вітання всім, хто зазирнув у блог!

Важко уявити більш актуального літнього засобу ніж сонцезахисний.

Якщо в осінньо-зимовий період цілком можна обійтись лиш кремом для обличчя з SPF, то весняно-літній закликає придбати захист, в тому числі, і для тіла.

Мова піде про два українських засоби від торгової марки MAY.



Сонцезахисний бальзам поміщено у пластикову пляшку з дозатором-помпою



Засіб видає справно, оснащений механізмом Open-Close


Текстура бальзаму легка, миттю вбирається шкірою.

Липкості чи інших неприємних відчуттів не викликає.

SPF 30 добре захищає від сонячного випромінювання, я жодного разу не отримувала опіки при досить тривалому перебуванні на сонці.

Зрозуміло, що після купання необхідно знову нанести шар бальзаму.


Засіб мені сподобався, придбаю знову.


Олія-спрей




Уже не перший раз висловлюю невдоволення упакуванню української продукції. 




Якщо перший засіб ще задовольняє мінімальні потреби, то у олійки дозатор тугий, доведеться докласти зусиль, щоб отримати навіть маленьку порцію. 

Буквально "випльовує" її назовні, пластик м'який, при спробах нанести засіб, гнеться всередину.

Сподіваюсь, що тільки мені в руки потрапив такий поганий екземпляр.


Щодо решти характеристик, я цілком задоволена. 

Легка масляниста текстура, приємний аромат, і повний комфорт шкіри.

Вона зволожена, захищена і рівномірно приймає засмагу.


SPF 6 ніби мало, та зважаючи на те, що мій фототип передбачає 15-20 хвилин безпечного перебування на сонці, то 6* 20 = 120 хвилин перебування на сонці з олійкою.

Не так уже й мало для показника у 6 SPF. 

За умови, що Ви  не будете плавати у водоймі.

Для SPF 30, необхідно (у моєму випадку) 20*30=600 хв безпечного перебування.


Отже, самі продукти хорошої якості і приємні у застосуванні, якщо не зважати на упакування.



Дякую за увагу!








0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena