вівторок, 28 червня 2016 р.

Туш для вій Inglot - Long For Mascara

Усім привіт!

З косметикою Inglot я познайомилась не так давно, але вона щільно увійшла у моє косметичне життя.

Тому, хочу поділитись з Вами, відгуком на туш Long For Mascara.




Минулого року я публікувала пост про мою улюблену туш для вій (хто не пам`ятає, то він Тут).

Від цього часу, я не могла знайти туш, яка б мене повністю задовольняла.
То не така щіточка ( я обожнюю силіконові ), то текстура, то осипається, коротше, краще не згадувати.
Це було до знайомства з Inglot.
Від виробника:
Туш, яка зробить навіть найкоротші вії максимально підкресленими і подовженими. Спеціальна силіконова щіточка точно відокремлює вії, забезпечуючи ідеальну якість нанесення, а нова формула допоможе зберегти природний ефект довгих вій надовго.
Гіпоалергенно.

Моє враження:
Силіконова щіточка з зубчиками різної довжини, якими зручно профарбовувати не тільки середину, а й кутики очей.



Текстура:
Спочатку, мабуть, як і у всіх тушах, її забагато набирається на щіточку. Але якщо залишки знімати, то вії вона склеювати не буде.
Шаленого об`єму вона звичайно не дасть, та чудово розділяє, видовжує і підкреслює війки.
Запах-нейтральний.

Фото без туші:

Фото з одним шаром:

Не відбивається на повіках і не осипається.

Ще одним величезним бонусом є те, що вона чудово тримає вигин вій навіть під кінець дня!
Рідко яка туш на таке здатна.
Вона не водостійка, але коли я потрапила під невеличкий дощ, не зробила мене пандою.
Змивається міцелярною водою чи молочком для демакіяжу.

Загальний вигляд:

На фото також присутній ще один продукт марки, який я покажу пізніше.

Даною тушшю я задоволена на усі 100%, тому сміливо рекомендую її Вам!

Дякую за увагу!








0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena