пʼятницю, 1 грудня 2017 р.

Mary Cohr - eye mask

Подруга днів моїх сурових, або як одна маска може покращити зовнішній вигляд зони навколо очей.


Про марку я вже розповідала, тому немає необхідності робити це знову.


Лосьйон я благополучно закінчила, а от маску вирішила залишити для більш складних умов.



Ні для кого не секрет, що життя студента-медика зовсім не казка у плані настання сесії.

Не жаліюсь, а доводжу до відома 😂

От тут я і вирішила, як то кажуть, оцінити у всій красі ефект після недосипу і тотальної втоми.

М'ягко кажучи, загальний вигляд не дуже.

А поки Ви намагаєтесь уявити мою фізіономію, декілька слів про упакування.




М'яка туба і кришка, що відкручується.



По текстурі, голубуватий гель без запаху.


Швидко вбирається шкірою уже через хвилину, ще 9, і маску можна змивати.



Хоча чесно, я залишала її на ніч, де й творились дива зволоження.



Саме зволоження, а не освітлення темних кругів під очима.

Особисто у мене, близько розташовані капіляри, і приховати усе під силу лише консилеру.

Мішки під очима вона з легкістю забирає, а якщо зберігати її у холодильнику, то тонізація відмінна.



Туба, як для засобу для шкіри навколо очей аж занадто велика -  30мл, і термін придатності після відкриття всього 9 місяців.

Мені стало цікаво, для чого ще вона може згодитись.

 Та для усього, що потребує того самого зволоження.

Тут і кутикулу, і лікті, і ручки відновлює.


Однозначно, в косметичці згодиться, якщо набридне наносити її під очі, то точно даремно не викинете, мультифункціональне зволоження одним засобом.

Кому цікаво, склад.


Декілька не зовсім бажаних компонентів і купу корисних екстрактів.

Вибирати Вам.




😉😉😉


Дякую за увагу!






0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena