середу, 20 грудня 2017 р.

Andalou Naturals Pumpkin Honey Glycolic Mask review

Маска для обличчя, яку я так довго хотіла і трепетно чекала.

Мабуть, усі кислотомани уже її мають і змінили не одну банечку.

Тому, розкажу свої враження від її використання таким же людям як я, які вічно в сумнівах
😁




У дизайні не прослідковується нічого незвичного.


Пластикова банечка, кришка відкручується і є захисна мембрана.

А, ще картонна коробка, на якій склад.


Ось що про неї пишуть

Освіжаюча маска на основі гарбузового пюре і гліколевої кислоти при регулярному застосуванні здатна творити справжні чудеса.
Завдяки максимально натуральному складу вона дбайливо доглядає за шкірними покровом, надаючи йому пружність і поступово вирівнюючи колір обличчя.
Маска відмінно підійде власницям комбінованої шкіри, так як завдяки вмісту гліколевої кислоти епідерміс отримує делікатне, але ретельне очищення, що позбавляє від запалень і чорних крапок, а також сприяє звуженню пор. Багатаий вітаміном А гарбуз стимулює здорове живлення і оновлення шкірного покриву, природне вироблення колагену і еластину.
Досить рідка консистенція дозволяє зручно наносити маску на обличчя і сприяє її економному застосуванню. 

Емммм, не зважаючи на те, що маска відноситься до категорії 30+, ні-ні, я не збираюсь омолоджуватись і жити вічно, проте, її влив на запальні процеси на обличчі, просто я не змогла не зауважити у численних відгуках.

Аромат гарбузово-кисло-медовий.


Текстура нагадує пюре, дещо рідка, з вкрапленнями різного розміру.


По-суті, вони нічого там не роблять, і як скраб маска не годиться.

На все обличчя її треба зовсім не багато, в плані економії величезний плюс.


З часом, дещо вбирається шкірою.


Відразу після нанесення, вона десь секунд 30 пощипує мені шкіру (діє гліколева кислота), почервоніння після маски немає.

Мушу зазначити, що проблема чутливості у мене відсутня, і я спокійно наношу навіть сильніші кислотні засоби.


Якщо ж у Вас схильна до чутливості, раджу спробувати на окремій ділянці шкіри перед нанесенням на саме обличчя.

15-20 хвилин, змиваю прохолодною водою, наношу зволожуючий чи кислотний крем.


Ефект присутній відразу.

Більш гладка, рівномірна шкіра.



Згодом, тон шкіри значно вирівнюється, швидше зникають постакне, а самі висипання турбують набагато рідше.



Незнаю, чому її віднесли у  категорію 30+, бо шкірі зі значними віковими змінами вона здасьться слабкою і не надто дієвою.


Мені вона сподобалась, підійшла і отримала миле прізвисько - "Мій гарбузик".

А в парі з кислотним пілінгом The Ordinary, працює ще краще.


Пробували її? Які враження? І що ще порадите з кислотного сегменту?


Дякую, що завітали!


👑👑👑👑






0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena