середу, 6 грудня 2017 р.

De La Mark - шампуні "Для сухого волосся", "Професійний", "Для фарбованого волосся"

Ви любите пробувати щось нове? 

От я, дуже!



І я просто не могла не поділитись своїми враженнями про тільки-но запущену лінійку шампунів для волосся від De La Mark.

💜💜💜



Лаконічний зовнішній вигляд шампунів і дозатор з системою Open-Close, саме те, що треба.



Без зайвих дрібниць, зі складом на українській і описом особливостей застосування.


Дещо рідкувата текстура з приємним запахом.

Його не відчутно, зовсім, після миття волосся пахне свіжістю, а не віддушкою.

Піноутворення не сильне, оскільки, у складі відсутні агресивні ПАР, SLS. SLES.

Хоча волосся та шкіру голови промиває з першого разу.


Першим з піддослідних виявився "Шампунь для сухого волосся




Не можу назвати своє волосся сухим, бо регулярно користуюсь зволожуючими засобами, та в період опалення і сухого повітря, додаткове зволоження точно не завадить.



Після миття шевелюра ніби отримує додаткову "порцію" вологи, враховуючи те, що я спеціально не користувалась бальзамом і маскою.


Волосся м'яке, гладеньке, блискуче.

Об'єм не страждає.

Склад



Мій режим миття у 2-3 рази на тиждень, зовсім не зазнав змін.

Чесно, я дійсно здивована, раніше, моє волосся зовсім не схвально реагувало на натуральні шампуні і відсутність силіконів в складі.

А тут повна ідилія.




Наступною буде розповідь про "Шампунь для фарбованого волосся", яким користувалась моя мама.



Якщо по дії тут все +- однаково, можна додати, що колір вимивається набагато повільніше, аніж в порівнянні з його сульфатними "побратимами".

Склад

Текстура







І останній претендет, з яким я закликаю бути обережним, це "Шампунь професійний" для глибокого очищення.



Справа в тому, що він дійсно дуже круто промиває волосся і шкіру голови від залишків стайлінгових засобів, шкірного сала, пилу, бруду.




Але!

При  щоденному використанні він буде вимивати все те корисне, що необхідне волоссю.

Так, маска, бальзам, кондиціонер, серуми і т.д після нього, працюють у рази краще, і я не можу натішитись теперішнім виглядом мого волосся.


Та закликаю, бути обережними і уважним до всього, чим Ви користуєтесь.

Бо навіть хороший продукт у невмілих руках, може принести шкоду.



Ще у лінійці представлені шампуні для нормального, жирного типів волосся, шампунь для діток - кожен знайде щось для себе.


Відсутність парабенів, силіконів, мінеральних масел, SLS. SLES та агресивних ПАР, дозволять зі спокійною душею та неабияким задоволенням користуватись ними.

Міжнародний сертифікат "Жива Планета", численні натуральні екстракти, олії, 98% компонентів природного походження - це маленька перемога для українських засобів.

Дякую за увагу!


До зустрічі!

💜💜💜💜

Офіційний сайт


delamark.ua




0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena