вівторок, 5 грудня 2017 р.

Flori - Маска глиняна "Ефект"


Мої вітання!

Глиняна маска родом з далекого минулого, ще наші пра-пра бабусі ще користувались ними змішуючи суху глину з відварами трав.

Незважаючи на те, що зараз дуже багато різних готових масок, я неодноразово поверталась до цього "старенького" методу.


Звісно, це не надто зручно і не економить Вам час, та для бажаного результату, я була готова це терпіти.

Розробники з умілими руками і з новими технологіями,  перетворили простенький рецепт в дієвий засіб для проблемної шкіри.


Ви тільки собі уявіть, цілих 300 грам готової глиняної маски, це ж рай для любителів глини.

Упакування не надто улюблене, бо контактує з повітрям.



Та я ніколи не набираю маску пальчиками, а маю для цього невеликий пластиковий шпатель, який після кожного застосування ретельно промиваю.


Щодо герметичності, не хвилюйтесь, маску доставлять під непорушною мембраною.


Запах нейтральний.


Консистенція - щільна, дещо масляниста.

Після нанесення, маска може пощипувати шкіру, особливо якщо є подряпини чи ранки ( у складі є сіль).

Вона не повністю висихає і не пересушує шкіру, бо особисто я нею користуюсь навіть зараз, коли шкіра не так активно виділяє себум як влітку.

Змивається легко, а за рахунок масел у складі, шкіра не вимагає додаткового зволоження.

Розписувати корисні властивості я не буду, самі знаєте, що вона робить маленькі дива.


Зручно, швидко, якісно!


Дякую за чудовий продукт Flori!

https://flori.ua/uk


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena