вівторок, 20 лютого 2018 р.

LA Girl - Pro Pref HD smoothing primer- База під макіяж

Процес нанесення макіяжу відносно довгий та клопіткий.



Звісно, нікому не хочеться в кінці дня побачити замість ідеального тону, щось облізле і незрозуміле на обличчі.

Чимало залежить від стану самого обличчя, тональної основи і ряду факторів, про які ми в більшості випадків, точно не надаємо уваги зранку.

Не буду говорити за усі типи, а для свого комбінованого, я визначила, що краще з базою аніж без неї.

Чому?


  • Краще лягає навіть найбільш проблемний тон
  • Вирівнення рельєфу
  • Заповнення розширених пор
  • Збільшення стійкості тональної основи

Отже, два фаворита уже є, про які я писала раніше, розберемо цього новачка.



Пластикова туба з кришкою.


Через тоненький носик зручно дозувати кількість.



Невеликий об'єм - 15 мл, що з одного боку мене трішки засмутило, переважно бази 30мл. 

Але, навіть при нечастому користуванні, шанс що термін придатності закінчиться, зводиться до 0.

Текстура, як і годиться, силікониста.



Розтирається швидко, тонким шаром, на пальчиках відчутна характерна особливість таких баз.



Чудес чекати не варто, фотошопом у тюбику її не назвеш, проте, маскою не лежить, тон дійсно виглядає краще.

Пори все одно помітні, але не так сильно.

У мене досить стійкий тональний сам по собі, відповідно, збільшення стійкості не помітила.


Що не менш важливо, пори мені не забиває, шкіру не сушить, лущення (невеликі) згладжує.

Частенько користуюсь цією базою перед тестування нових тональних, якщо я не впевнена у їх не комедогенності по відношенню до моєї шкіри.


Вердикт!

Smashbox - LA Girl = 1:1

Хочете спробувати подібну базу, візьміть LA Girl, точно не розчаруєтесь і ціна у рази нижча від повноміру Smashbox.


Дякую, що завітали!


♕♕♕



0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena