неділю, 26 червня 2016 р.

Сонцезахисний крем для обличчя Sun Energy Aloe Vera SPF 30

Вітаю.
Ми з нетерпінням чекали цих по-справжньому жарких днів, щоб вдосталь насолодитися чудовими літніми днями, купатись, загорати.
 Та палюче сонце, нажаль, досить згубно діє на шкіру і пришвидшує процеси старіння. 
А чи усі уже придбали сонцезахисні засоби для обличчя та тіла?
Якщо ні, то розкажу Вам про один із них.


Від виробника:
Крем Sun Energy Aloe Vera SPF 30 являє собою сонцезахисний засіб для шкіри обличчя, чия текстура здатна швидко вбиратися в поверхню шкіри, не залишаючи на ній жирних плям. Цей крем може бути використаний в якості ідеальної основи під макіяж в спекотні і сонячні дні. Завдяки присутньому тут комплексу UV-фільтрів шкіра виявляється захищеною від фотостаріння. Також присутній тут вітамін Е не допускає утворення вільних радикалів.

Спосіб застосування: рівномірно нанести на суху шкіру. При тривалому перебуванні на активному сонці наносити крем через кожні 2-3 години.

Склад:
Aqua, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Isodecyl Neopentanoate, Lauryl Lactate, Triceteareth-4 Phosphate, Diethylamino Hydroxybenzoyl Hexyl Benzoate, Octyl Dodecanol, Zinc Oxide, Dimethicone, Glyceryl Stearate, Hydroxyethyl Urea, Methylpropanediol, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Tocopheryl Acetate, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Dimethicone Crosspolymer, Allantoin,Aloe Barbadensis Leaf Juice, Ethylhexyl Triazone, 4-Methylbenzylidene Camphor, Parfum, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben, Butylparaben, Hexyl Cinnamal, Linalool, Limonene, Geraniol, Citronellol, Coumarin, Butylphenyl Methylpropional.

Моє враження:
30 мл крему знаходиться у стандартній пластиковій тубі з ковпачком.

Носик був зпаяний захисною плівкою.



Текстура:
На фото виглядає жирною та тяжкою. Більшість санскрінів, які я пробувала, дійсно такими були і виражено вибілювали шкіру.
Тут такого не спостерігаю. 


Даний засіб я придбала ще весною, адже у мене шкіра схильна до виникнення пігментних плям (у народі,веснянок), з появою перших-ліпших сонячних променів. 
Тому, я завжди стараюсь вибирати тональні засоби з SPF.
При плановому виїзді на природу, уже з досить активним сонцем, я не хотіла накладати тональний, а придбала цей сонцезахисний крем.
На перший погляд, мені здалось, що він буде ще більше жирнити мою і так не матову Т-зону. 
Але під час нанесення, він швидко увібрався шкірою і навіть жодного натяку не залишив.
Пізніше я спробувала його нанести під макіяж, на стійкість це аж ніяк не вплинуло.
Через 4 години, Т-зона у мене все-таки почала "блистіти" ( ще б у 25 градусів тепла такого не було)  і довелось припудрити.


У підсумку скажу, що цілу весну я з ним не розлучалась (пігментні плямки не утворились - ура!) і зараз, на пляжі жодного разу не обгоріла.
Однозначно мій фаворит.

Дякую за увагу!






0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena