вівторок, 9 серпня 2016 р.

Маска - пілінг для обличчя від Dushka

У тому, що засоби для тіла у Dushka, просто чудові, я уже переконалась. 
Минулий пост тут,

А як щодо догляду за обличчям?

На сайті марки представлено чимало цікавого, в тому числі і невеликі  пробники засобів.

Я вирішила спробувати ензимну маску, бо без якісного пілінгу, жодне личко не буде виглядати ідеальним.



Від виробника:

Маска-пілінг робить шкіру більш гладкою, м'якою, сяючою.

Активним компонентом маски-пілінгу є Keratoline - речовина, отримане в процесі бродіння виноградного соку. Склад отриманого таким чином активної речовини дозволяє делікатно, але дуже ефективно очищати шкіру.

Очищення за допомогою маски з кератоліном виключає механічний вплив, що дозволяє здійснювати пілінг, не травмуючи і не дратуючи шкіру. Кератолін, потрапляючи на шкіру в складі косметичного засобу, розщеплює білки і сприяє зменшенню зчеплення клітин рогового шару шкіри, тим самим надаючи відлущувальну і регенеруючу дію. Крім того, кератолін здатний надавати шкірі однорідний колір, м'якість, здоровий блиск і бархатистість. В процесі пілінгу з кератоліном зникає негарний жирний блиск шкіри, звужуються пори і видаляються чорні крапки.

Маска-пілінг з Keratoline:

ефективно очищає і розгладжує шкіру
прискорює регенерацію і оновлення епідермісу
покращує загальний вигляд шкіри, надає їй більш рівний і світлий відтінок
-збагачує шкіру киснем.

Спосіб застосування: нанести на чисту суху шкіру на 5-10 хвилин. Змити і добре зволожити шкіру. Маска може пощипувати, пекти і викликати почервоніння!

Склад: масло примули вечірньої, масло жожоба, keratoline, натуральний гелеутворювач, бленд чайне дерево і лимон, СО2 екстракт календули, СО2 екстракт ромашки, Д-Пантенол, екологічно чистий консервант.

Рекомендуємо зберігати в темному і прохолодному місці, в щільно закритій тарі. 
Термін зберігання від початку використання - 3 місяці.

Обсяг: 50 мл


Моє враження:

Маска у пластиковій банці з кришкою.
З гігієнічної точки зору, мені більше імпонують туби, для такого роду засобів.

Я не привередлива до тари засобів для тіла, а от з кремами та масками для обличчя, навпаки.

Все-таки, якщо засіб випускається у такому форматі, щоб зайвий раз не лізти руками у банку, для набору маски використовую пластиковий шпатель. Який само собою, щоразу промиваю.

Тому, раджу виробникам врахувати даний нюанс.

Дизайн, як я уже говорила, мені дуже подобається.

Аромат у неї не такий виражений, як у крему для тіла. Зовсім легкий, цитрусовий.


Текстура маски жирна, кремова.



Після нанесення не висихає, а трішки поглинаєтся шкірою.
Протягом визначеного часу, жодних  дискомфортних відчуттів, які були прописані виробником, у мене не було.
Щоб змити її руками, доведеться трішки повозитись, а от з целюлозним спонжем, діло піде набагато швидше.

Ефект:
За нього, масці можна пробачити абсолютно усе)
Шкіра, на дотик, ніби відполірована. М'яка та сяюча.
За декілька використань пори стали чистішими, пігментні плями та постакне, менш помітні.

Однозначно хороший продукт!

Ось такі у Dushka пробники засобів.


У мене крем з запахом "Бубль-Гум", він неймовірно смачно пахне та чудово зволожує.


А які Ваші улюблені маски для обличчя?

Мені цікаво дізнатись Ваших фаворитів.

Продукт наданий для незалежного оцінювання

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena