четвер, 18 серпня 2016 р.

Маска з динею від Uspix

Усім привіт!
Сьогоднішній пост для тих, хто втомився від різноманіття хімії на полицях косметичних магазинів, і прагне внести у свій догляд трішки натурального.





Маска з динею від Uspix повинна

  • Сильно зволожити
  • Вітамінізувати шкіру

Моє враження після застосування:

Маска знаходиться у пластиковій банці з кришкою.


На наліпках присутня інформація про склад та спосіб нанесення. Окрема наліпка, яка знаходиться зверху, про дату виготовлення, яка співпадає з днем замовлення.


Текстура маски неоднорідна, жовтуватого кольору, дуже жирна.




Запах:
Ось тут пішла не надто приємна частина. Маска дуже сильно та специфічно пахне. Запах не вивітрюється, а залишається до останнього.

Для мене, він достатньо терпимий, хто дуже чутливий до запахів, раджу подумати, перш ніж зважуватись на покупку.

При нанесенні маски видно неоднорідні волокна.

Через деякий час, в середньому я залишаю її на 15-20 хв., хоча можна й на усі 45, маска частково вбирається, але жирність посилюється.

Змивається важко. Якщо не використовувати допоміжні засоби, то доведеться з нею повозитись ще з хвилин 5.

Маски живить шкіру обличчя та зволожує її. Тому рекомендую наносити її на ніч,що я і робила.

Після неї, повірте, жоден крем не потрібен.



На усі 100% впевнена, що вона б неймовірно сподобалась жінкам з сухим типом шкіри.

Нажаль, моїй комбінованій шкірі, в даний період час,у більш актуальний себорегулюючий ефект, тому цю маску, я б залюбки використовувала у осінньо-зимовий період.


Дякую за увагу!

А Ви знайомі з маркою?


Продукт наданий для незалежного оцінювання

Офіційний сайт

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena