понеділок, 29 серпня 2016 р.

Scrub UA - Chocolate


Усім привіт!

На рівні з кремами для тіла, я обожнюю скраби.

Сольові чи кавові, уже вибір настрою.

Якщо необхідне більш якісний та "жорсткий" ефект, то однозначно мій вибір падає на сольовий, якщо більш ніжний та делікатний - кавовий.



Частіше, саме кавовий роблю сама. Але погодьтеся, це ж так зручно, купити уже готовий до використання і не морочити собі голови щодо покупки кави та олійок для його приготування.
Тому сьогодні мова піде про скраб українського виробництва від марки

Ось детальна інформація


Стандартний крафтовий Zip-пакет, щільно закриває вміст.
Після декількох використань, тобто мокрих рук, зовнішній вигляд дещо попсувався.
На вміст це не вплинуло, бо всередині міститься фольгований шар.

Але виробникам я б порадила змінити крафт, на більш водостійке упакування.


Запах скрабу приємний, кавово-шоколадний.

Текстура суха, неоднорідна з вкрапленнями солі.


Під час використання трішки осипається, навіть якщо наносити на вологу шкіру, щоб запобігти цьому, додаю до нього краплю гелю для душу.



Відлущуючий ефект чудовий, шкіра приємна на дотик.

Особисто мені в ньому не вистачає більшої кількості масел, хто любить саме сухі скраби, рекомендую!


Придбати можна за посиланнями

https://m.facebook.com/skrab.ua/
https://m.vk.com/skrab_ua
@Skrab_ua_ 

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena