неділю, 7 серпня 2016 р.

Молочко для вмивання Uspix

Вітаю!
За свою любов до декоративної косметики, я частенько розплачуюсь швидким закінченням засобів для демакіяжу.
Переважно використовую міцелярну воду та пінки, гелі, гідрофільну олію( при стійких засобах чи корейських тональних).


Сьогодні, піде мова про досить не звичний для мене засіб, молочко для вмивання, яке у своєму складі містить розчин бури.

Даний лікарський компонент, застосовують як антисептик. Що не менш важливо для проблемного типу шкіри.

У складі всього три позиції, це ланолін, мильна суспензія, розчин бури.

Моє враження:


Молочко знаходиться у пластиковій пляшці з дозатором, який відкривається при натиску.

Наліпки якісні, від вологи не псуються. На них же можемо ознайомитись зі складом, способом застосування та кінцевою датою використання.

Колір молочка мені нагадує дійсно звичайне молоко, тільки трішки розведене водою.



Запах:
Тут ми повинні розуміти, що продукт не містить жодних штучних ароматизаторів та барвників.

Аромат не надто приємний, але на шкірі після нанесення не залишається.

 Тому мінусом я це не вважатиму.

Ну а тепер про ефект.
Молочко делікатно очищує шкіру, не залишаючи при цьому ні стягнутості, ні неприємної плівки, яку відразу хочеться змити.


Рідкий лайнер, туш, тіні, олівець для очей, помада, тональний - усе це йому під силу, звичайно, не водостійкі.

  Якщо змивати косметику з очей, то жодного подразнення та пощипування не буде.


Також мушу відзначити одну особливість бренду. яка мені не вимовно сподобалась.

Усі продукти, які Ви замовите, будуть виготовлені саме у день замовлення.
Так що не потрібно хвилюватись, що засоби довго застоюються на полицях. 



А Ви користувались засобами від Uspix?
Які враження?

Продукт наданий для незалежного оцінювання

Офіційний сайт


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena