суботу, 13 серпня 2016 р.

VG Professional - подвійна пудра 103

Вітаю!

Сьогоднішній пост присвячений подвійній пудрі для обличчя від VG Professional.

Влітку, не надто хочетья перевантажувати шкіру важкими тональними засобами, які до того ж, забивши пори, можуть спричинити проблеми зі шкірою.

Як на мене, для хорошого вигляду, однієї пудри з матуючим ефектом та сонцезахисним фільтром, цілком достатньо.


Футляр пудри від VG Professional, зроблений із масивного, якісного пластику, дизайн мінімалістичний.

Відкривається легко, достатньо лише натиснути на кнопку внизу.

Тому можна не хвилюватись, що при відкритті, Ви зіпсуєте свій манікюр.



Всередині знаходиться велике дзеркало, зліва - два відділення пудри та зправа - спонж для нанесення.



Текстура пудри ніжна та шовковиста,
Містить сонцезахисний фільтр  SPS 15
Частинки дуже дрібні, повністю матові без будь-якого шиммеру.


У мене номер пудри 103, його я вибирала по фото на сайті. Хоча й відтінок мав би бути найтемнішим (у лінійці представлені 101,102,103), а мені з моєю світлою шкірою, завжди підходили найсвітліші варіанти, але даний екземпляр підійшов на усі 100%.

Світла сторона злилась з моєю шкірою, на фото дуже важко показати, де саме нанесена пудра, хоча вона й має невеличкий жовтий підтон.


У тіні й зовсім не видно де нанесена.


На сонці ледь помітна.


Інший відтінок має виражений рудий підтон, тому у якості скульптора, мені однозначно не підійшов.



Обидві пудри можна змішувати між собою, що я і робила кистю, для того, щоб вирівняти колір засмаги.

Оскільки, на обличчя я стараюсь не загорати зовсім, то резонанс між загорілим тілом і блідою шкірою, м'ягко кажучи, виглядає не дуже.

Тому ця пудра активно міксувалась і приховувала відмінності.

Лягає на шкіру тонккою вуаллю, згладжує пори, матує ( у дуже спекотну погоду вистачає на 2-3год ), добре закріплює макіяж.

Яскраво виражених недоліків не приховає але тон вирівнює досить не погано, без ефекту маски.

На фото, нанесена поверх тонального засобу




Рідний спонж цілком пристойний, еластичний, пружний.

Вологий спосіб нанесення теж можливий, він підійде тим жінкам, які хочуть отримати більш щільне покриття, без використання рідкого тонального засобу.



Пудра мені однозначно сподобалась за свої властивості, навіть не зважаючи на те, що темний відтінок я використовую тільки для змішування.

Для візажистів вона, просто знахідка, адже дозволить ідеально підібрати тон пудри для будь-якої моделі.

Продукт наданий для незалежного оцінювання


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena