середу, 16 листопада 2016 р.

Alpstories - Tea Tree Oil Face Cream/review

Жирна шкіра, це коли приставка "з матуючим ефектом" на косметичному засобі, являється одним із досить вагомих аргументів для його покупки.

Нажаль, не усі засоби, які мали дану приставку, дійсно мали себорегулюючий ефект.

Але не цього разу.


Даний відгук буде складатись з суцільних похвал, бо крем від  Alpstories  виявився більше, ніж просто хорошим.



Я навмисне хотіла якнайдовше випробувати крем не тільки у спекотні дні, а й в осінню студінь.

Від виробника:


Tea Tree Oil Face Cream


обсяг 50 мл


Денний крем для жирної шкіри і шкіри, схильної до акне з тривалою протизапальною і регенеруючою дією.


Допомагає зменшити висипанняя, викликані надлишком шкірного сала. Олія мигдалю і соняшнику відновлює шкіру і звужує пори, а олія чайного дерева зменшує вироблення шкірного сала , зменшує уже існуючі прояви акне. 

Морква очищає шкіру, зменшує рубці і регенерує шкіру.

Активні інгредієнти з сертифікованого органічного землеробства. 


Vegan продукт.



Як використовувати: Наносити на очищену шкіру м'якими масажними рухами.


Моє враження:


Крем приїхав до мене у картонній коробці.





Витончений склянний флакон з золотим дозатором, просто притягує погляд.

Мені дуже подобається!


Ковпачка немає, тільки пластикова заглушка.




Зате, дозатор-помпа оснащена механізмом Open-close.
Крем видає плавно.




Зазвичай, повного натиску на помпу, мені забагато, цілком вистачає половинки, щоб нанести на обличчя.

Запах: хто знає, як пахне якісна олія чайного дерева, то вмить мене зрозуміють. 

Жодних штучних ароматизаторів, безсумнівний плюс.
Аромат сильний, та я його відчуваю на шкірі не більше 2-3 хвилин.

Текстура крему легка, миттєво вбирається шкірою, дійсно матуючи її.





Влітку його вистачає на 2-3 години, осінню - 4-5.

Чесно, я довго не могла повірити, що таке дійсно можливо)

Відразу ж після крему можна переходити до нанесення тонального засобу, до слова, він з ним не конфліктує, а навпаки, вирівнює рельєф шкіри.

На цьому його достоїнства не закінчуються.

За рекордно короткий період часу, з ним пройшли майже усі мої наявні висипання. 

А нові з'являлись, хіба що перед "жіночими днями", і проходили через 2 дні.

В холодну пору, моя шкіра дещо номалізувалася, а потреба у щоденному використанні відпала, зараз наношу його декілька разів на тиждень.


Сміливо можу заявити, що це дійсно один із кращий і найбільш дієвих кремів для проблемної шкіри.

Чудовий склад, приємна текстура, матуючий ефект і відновлення шкірного покрову, з ним, далеко не казочки, а приємна реальність.

Дякую за увагу!









0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena