понеділок, 7 листопада 2016 р.

Ingrid - idealist powder

Навздогін до теплих літніх днів, публікую цей пост про пудру від польської марки Ingrid.
Саме на початку літа, мені заманулось на деякий час, відмовитись від тональних засобів (стан шкіри теж дозволяв), а палюче літнє сонце аж ніяк не дружить з кремовими текстурами.


Тому, придбавши легкий сонцезахисний крем, мені терміново знадобилась майже прозора пудра.

Начитавшись на просторах інтернету хороших відгуків про марку, особливо не вагаючись, замовила пудру.

На словах дівчат, якість, ну нічим не поступається Inglot, ще й назви не надто відрізняються.

А що ж я отримала насправді, зараз розповім.


Приїхала моя пудра у картонній коробці.
Уся інформація на польській та англійській мовах.


Упакування:

Тонкий, дешевий пластик, який просто моментально подряпався, хоча пудра за межами туалетного столика була разів може 4.

Присутнє дзеркало.


Внизу є окреме відділення для спонжика, що, впринципі, можна назвати плюсом, бо він постійно не контактує з пудрою.

Але  він жахливий, не приємний на дотик, зроблений з синтетики.




Запах яскраво виражений, як у старої пудри, мені не сподобався.
До того ж він відчутний ще з пів години на обличчі.


Текстура пудри:

Дуже дрібного помолу, ніжна та шовковиста, але вона пилить! При чому в пудрі будете і Ви, і Ваш одяг, і речі навколо.

Хотіла для фото "відчистити" футляр до ідеального стану, проте,  вирішила показати реальну картину.

Ось так пудра буде виглядати ЗАВЖДИ.


І не важливо, як акуратно я нею користувалась, частинки пудри всюди.


Незважаючи на усі недоліки, є декілька позитивних факторів.

Це те, як вона виглядає на обличчі.

У мене тон 01, не прозора (э ще 00), і не крейдяний білий.


Пудра не зовсім матова, має у складі мікроскопічний шиммер, який надає обличчю здорового сяйва.

Присутній також легкий ефект фотошопу, пори згладжуються, колір шкіри  вирівняний.

Несподіванкою стало відмінне матування шкіри на 3-4 години.
У спекотну погоду, пудра нікуди не зникає зі шкіри, не забивається у складки та не підкреслює лущення.



Підсумок:

Сама по собі пудра, досить не погана. Пори не забиває, на обличчі виглядає достойно. Яскраво виражених недоліків та акне, само собою не замаскує.

Розчарувало тільки упакування і набридливий запах.

Рекомендувати її до покупки, не буду, бо швидше за все сама її більше не куплю. 

Відгук на чудову пудру від VG Professional можна почитати ТУТ


Дякую за увагу!


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena