вівторок, 1 листопада 2016 р.

Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals

"Як я могла!? Ну як же я могла, ціле літо користуватись даним гаджетом, і ні слова про нього не розповісти у блозі!" - приблизно так я себе сварила, коли знайшла у блозі чернетку відгуку на пилку Scholl.

За ніжками необхідно доглядати завжди, тому, мій відгук пригодиться Вам і зараз.


Від виробника:

Scholl Velvet Smooth Diamond Crystals рожева

 ЕЛЕКТРИЧНА РОЛИКОВА ПИЛКА 

 Завдяки ролику з діамантовими кристалами, електрична пилка м’яко та ефективно видаляє загрубілу шкіру і робить ваші ступні гладенькими та ніжними без попереднього розпарювання ніг.   З нею педикюр вдома нічим не відрізняється від того, який ви робили у салонах.

 Комплект в упаковці:

електропилка Scholl, 1 ролик, 4 

батарейки АА, кришечка на ролик.


Моє враження:

Пилка зроблена з якісного пластику, зручно лягає в руку, вага при цьому досить відчутна.


Ролик видаляється одним натиском на спеціальну кнопку збоку.
Жодних проблем заміною не виникало.



Трішки шумна, що для мене не є величезним мінусом.

У комплекті йде стандартний ролик середньої жорсткості

він виглядає так



 Я розповім про комплект з екстражорсткого та екстрам'якого роликів.





 Екстражорсткий

Виглядає досить солідно, при цьому м'яко відлущує загрубілу шкіру. Нічого екстражорсткого у ньому і близько немає.



Екстрам'який

Я б його назвала поліруючим, бо відлущування з ним немає ніякого.


Якщо після жорсткого додатково пройтись поліруючим, то ефект від процедури збільшується.
Ніжки стають м'якими, а загрубіння виникає не так швидко.
Безпечно, також важливий догляд у вигляді живильних кремів.


Що мені не подобається у його роботі, так це "хмарка пилу" від ступнів. Тому, приводити ніжки в порядок доводиться у ванній кімнаті.

Ролик, доречі, можна і сполоснути водою.

Батарейки, які йшли в комплекті, досі працюють вірою і правдою з літа, при регулярному користуванні приладом.


У підсумку скажу, що прилад вартий уваги, і стане відмінним помічником у підтриманні хорошого стану Ваших ніжок. 

Проте, салонний догляд він повністю замінити не зможе і в надто запущених випадках, виявиться безсилим.


Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena