четвер, 9 березня 2017 р.

Beauty House gel polish - 60 review

Ну що ж.

Головне жіноче свято позаду, усі тюльпани розкуплені, а весна тільки почалась.

Хто не любить квіти, той точно не жіночої статі ☺


Я от дуже люблю, особливо весняні.

 Вони, ніби, наповнені особливою магією пробудження, вони вісники, які дарують красу.


Серед них і крокуси.



Такі тендітні, милі, ніжні. Так і хочеться ними милуватись цілу вічність.



До чого це я? У мене є прекрасний гель-лак, як дві краплі води схожий на фіолетову красу.

Beauty House gel polish - у відтінку 60



Усі технічні характеристики я описала у попередньому пості, з ними можна ознайомитись тут.


Доповнити можу тільки тим, що різниці у стійкості чи нанесенні немає зовсім.

Він зовсім не потовщують нігтьову пластинку, ніхто й не здогадається, що це може бути гель-лак.

Денне світло




Фото зі спалахом





Однозначно люблю-люблю-люблю))))



А Ви яке покриття обираєте?

Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena