вівторок, 21 березня 2017 р.

Garnier - Міцелярна вода з оліями

У мене вже довгий час не виникає питання

- Чим знімати декоративну косметику?

Бо міцелярна вода ідеально для цього підходить.


Якщо сестру у рожевій пляшці Ви точно використовували, або хоча б чули.

То ця з маслами, викликала невеличкий дисонанс.

Одним подобається, інші терпіти не можуть.

Я ж відношусь цілком нейтрально.
Упакування:

Пляшка з відкидною кришкою.

Стандартно і без захвату.


Всередині знаходяться дві фракції.

Олії та міцелярна вода, які перед застосуванням необхідно збовтати.

Наливати її на диск необхідно дуже швидко, бо фракції вмить розділяються, і є великий шанс, що олійки Ви таки не отримаєте.


Запах:

Ну дуже солодкий, мені нагадує запах їхнього ББ крему, тільки у декілька раз сильніший.

Мені не заважає, когось дратує.


Ефективність:

Ну не змиває вона так ідеально стійку косметику, як це пише виробник.

Все одно треба повозитись або користуватись спеціальними змивками.

А от звичайну туш-тіні-лайнер подолає швидше, аніж рожева версія.


Ще один момент, який точно треба врахувати, це те, що при потраплянні в очі вона їх трішки подразнює.

Спочатку, я цього навіть не помітила, бо не люблю щоб диск наскрізь просочився засобом, а тільки зволожую його.

Просто не наливайте повний диск міцелярки, і буде Вам щастя.

Тоненьку жирну плівку на обличчі теж залишає, я все одно потім вмиваюсь гелем чи пінкою, тому не сильно обурююсь цьому фактору.



Отже, міцелярна вода з оліями досить не погана, просто треба знайти до неї підхід.

Дякую за увагу!


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena