неділю, 5 березня 2017 р.

Organique - Currant ritual face mask - "Пробник-пост"

Вітаю!

До літа ще залишилось не мало часу, але про масочку зі смородиною, я все-таки розповім.


Виробик заявляє, що вона має освіжати, тонізувати, покращувати колір шкіри, надати їй шовковистості.




Уся необхідна інформація є на звороті.


Склад.


Текстура гелева, молочно-рожевого кольору.

Містяться ось такі гранули оранжевого кольору, які при розподіленні повністю зникають.


Аромат солодкаво-кислий.
Жодного натяку на смородину.

Ефективність:

Після нанесення маска дещо підсихає, вбирається шкірою.

Що мені далі не сподобалось, так це те, що вона погано змивається і на шкірі залишає не зовсім приємну плівку.

Вперше, я її змила, проходила вдома близько 30 хв. з цим не приємним відчуттям і у ріх пішов гель для вмивання.

Чи то дана плівка мала живити і зволожувати шкіру, та моя комбі шкіра була від неї не у захваті, я побоялась забитих пор і висипань.

Наступного разу, я відразу її змивала гелем.

Її якраз вистачило на два застосування.

З моєю шкірою, вона не зробила абсолютно нічого.

Ну хіба злегка пом'якшила, і все.

Тому мітка "Не куплю"

1 коментарі:

Oksana Zolotukhina сказав...

Люблю такие маски! Спасибо за подробности.

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena