четвер, 2 березня 2017 р.

Garnier "Чиста шкіра" - тонік для очищення шкіри

Не дуже я люблю писати негативні відгуки.
Все дуже індивідуально.
Якщо один засіб не підійшов одній жінці, то зовсім немає гарантії, що він не сподобається іншній. Перевірено n-кількістю прочитаних суперечливих відгуків.

Та все ж, якщо мені засіб не підійшов, я все-таки висловлю своє "ФЕ" в його сторону ☺




Сьогоднішне "Фе", як Ви уже здогадались, полетить до тоніка від Garnier


Упакування:

Пластикова пляшка з відкидною кришкою.





Запах:
Термоядений зі спиртом (уже зрозуміло що буде далі).
Саліциловій спирт, доречі там займає одну з лідируючих позицій.

Ватний диск дещо зафарбовує у голубий колір



Він просто жахливо сушить мою шкіру.  Таке враження, що нанесла саліциловий спирт на все обличчя (хто знає, той зрозуміє), пече, стягує і змушує просто його змити і разів 3 протерти безспиртовим тоніком.

Як альтернатива, наносила локально ватною паличкою на свіжі висипання, трішки їх підсушував.

Щоб його хоч трішки виправдати, скажу, що моєму брату він ідеально підійшов (підліткові зміни, і все таке).

Матуючого ефекту ніякого, шкіра після такої "Сахари" викидала ще більшу порцію себуму.

Зате пори звузив. ну як би не звузив, а насильно стягнув.

Чорні цятки залишились на своєму законному місці)

Я ж, більше його наносити не ризикну, і людям з чутливою шкірою теж раджу триматись подалі.


Ви знайомі з даним засобом?
Які враження?

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena