неділю, 12 березня 2017 р.

Guam - inthenso burro corpo fondete - "Пробник-пост"

Як я уже не одноразово наголошувала, засоби по догляду за тілом, у мене далеко не на останньому місці.

Перепробувавши чимало різних кремів, однозначно вирішила, що формат баттерів мені ідеально підходить.

Ну самі посудіть.

Текстура, яка дійсно живить, зволожує та відновлює шкірний покрив.

Економічність у використанні, необхідно невелика кількість засобу, щоб повністю задовольнити потреби шкіри.

Одним із моїх улюбленців є крем від Guam.




Склад засобу збагачений численними корисними компонентами, в тому числі натуральниим, безпечними та що найголовніше, дієвими 😏


Текстура:

В упакуванні - щільний баттер, який при контакті зі шкірою починає танути.

Не зважаючи на те, що він достатньо живильний, шкіра поглинає його буквально за лічені хвилини! Просто фантастика. 

При чому я не можу назвати свою шкіру настільки сухою, щоб так жадібно "поїдати" такого роду крем.

Під час нанесення, приємно ковзає по тілу, білих розводів та неприємної маслянистої плівки не виникає.


З ним, в жодному разі не потурбує лущення шкіри чи сухі ліктики, він просто нещадно їх усуває!

Наношу його переважно ввечері, після ванни чи душу зі скрабом, а на ранок отримую ніжну, оксамитову, приємну на дотик, злволожену шкіру.

Ефект від одного застосування дійсно тривалий, навіть на наступний день, після вечірнього душу без застосування крему, шкіра така ж приємна.



Розхід його вкрай економічний, що дійсно актуально при його дещо високій вартості.



Аромат, тут знову симпатія.

Як Guam так уміють? 

Мені вчувається вершкова база з ледь відчутними ванільними нотками.
Стійкість аромату досить велика, від 2 до 4 годин.



На останок, 100%  мітка "КУПЛЮ")
Шкірі комфортно і вона його любить 💖


Дякую за увагу!✨✨✨

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena