середу, 3 травня 2017 р.

Avenir Cosmetics Lipsticks 808 and 332

Мої вітання!

Я обожнюю помади! І все тут!

І зовсім не важливо, якою вона буде.



Яскрава, пастельна, матова чи напівпрозора.

Головне, щоб вона гармонійно виглядала в цілому образі.

Сьогодні два різних образи, і дві зовсім різних помади від Avenir cosmetics. 


Футляри у обидвих представниць, однакові.

Стильні, лаконічні, якісні.



Поєднання чорного і золотого кольорів, завжди вдало виглядають.

Їх приємно тримати у руці, закриваються з характерним "Клац" ☺

Віддушка ледь відчутна, присутня тільки у матової.

Першою покажу помаду номер 808.

Матова серія




На сайті, він заявлений як колір "Засушеної троянди", хоча це не зовсім так.



Ніжно-рожевий, дещо теплий відтінок.

Текстура:

Щільна, пластична.


В один помах віддає колір.

На губах комфортна, як і усі матові, зовсім трішки підсушує їх.


Якщо під неї нанести живильний бальзам, то зовсім цього не помітите.


Стійкість: 

Легкий перекус для неї не проблема ☺



Навіть повноцінний обід їй під силу витримати.


Далі доведеться поновлювати або ж наносити знову.



Наступна красуня з кремової серії номер 332 у терракотовому відтінку, який при певних кутах огляду і освітленні може виглядати коричневим.




Приємна, бальзамна текстура, яка зволожує губи.



Як і личить кремовим, не зовсім стійка.


Після перекусу, зникає середина, яку легко поновити і далі насолоджуватись кольором.


Або нанести тоненьким шаром для ефекту тонуючого бальзаму.


Якщо ж скористатись трюком, який я описувала Тут, то можна значно подовжити час її перебування на губах.





Матова чи кремова?

Вибір за Вами ☺

Я користуюсь ними залежно від настрою.


Сподіваюсь, я була Вам корисною!



Дякую за увагу!


Придбати можна за посиланням

http://avenir4you.com.ua


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena