четвер, 18 травня 2017 р.

Avenir cosmetics - Rubber Base/Top - UV GEL POLISH 027/001 - soak-off gel CAT EYE

Мої вітання! 

У сьогоднішньому огляді Ви зустрінете чимало продуктів від марки Avenir cosmetics.

Даний матеріал буде корисним не тільки nail - майстрам, а й представницям прекрасної статі, які досі вагаються, чи важко робити гель-лакове покриття в домашніх умовах.

На початку мені теж було боязно. 

Матеріалу для вивчення чимало, а страх зіпсувати нігті, деякий час не давав взятись до справи.


Виявилось, що даремно. Адже якісна продукція має чимало переваг, одна з яких, легкість у використанні.

Раніше я використовувала звичайну базу і топове покриття.

Не можу сказати, що вони були поганими, але рідка консистенція і менша пластичність давались в знаки.

Чим же відрізняються звичайна база і топ від аналогічних продуктів з вмістом каучуку?


А тим, що каучукова база, завдяки своїй в'язкості, має здатність вирівнювати нігтьову пластину, забезпечуючи ідеально рівне покриття.


До слова, вона не так сильно розтікається як звичайна база, і не норовить залити кутикулу й бокові валики.

Наносити її необхідно тонким шаром, втираючими рухами, кистю середньої жорсткості.

Мені зручно наносити тією, яка є у флаконі.

Якщо нерівності на пластині досить виражені, можна нанести базу один раз тонким шаром, просушити, наступний товстіше, або методом краплі.

Сама каучукова база досить добре зміцнює нігті, а в тандемі з акриловою пудрою, проявить свої найкращі якості.


На звороті склад та детальна інформація




Топ стійкий до ударів.

Так-так, був момент, коли я сильно вдарилась нігтями і подумки готувалась до нового покриття.

На мій подив, манікюр залишився цілим, навіть без подряпинки!

Він досить еластичний, щоб я не робила, глянець в ідеалі залишався аж до зняття. 

Маленький помічник, баф 150 грит


Дана абразивність підходить для нарощених і натуральних нігтів.

Ним можна усувати нерівності нігтьової пластини та знімати глянець перед гель-лаковим покриттям.



Не варто захоплюватись цією маніпуляцією, бо натуральні нігті, з кожним поліруванням, стають все тоншими.

Я завжди знімаю мінімум.

Нарешті ми перейшли до більш цікавої частини.

Кольорового покриття.

AVENIR COSMETICS
soak-off gel
UV GEL POLISH
10ml

027

Інформація та склад



Відтінок 027, на сайті заявлений як тілесно-сливовий.

Не дивіться на колір наліпки, це типографічна помилка і він не сірий 😊


Текстура густа, пігментована.



В один шар перекриває колір нігтів, не просвічується.




Плюс до того, немає неприємного запаху .


А цей божественний тілесний, ніжний, невагомий.

Все як я люблю.



Один із базових відтінків, які повинні бути завжди і будуть актуальними навіть в умовах суворого дрес-коду.


AVENIR COSMETICS
soak-off gel
UV GEL POLISH
10ml

001


Перший і завжди головний - білий колір.


Текстура аналогічна попередньому лаку.


Тренд на білі нігтики? З легкістю, в один шар і 2 тижні Ви в тренді ☺

Френч ним малювати теж одне задоволення.

Пігментація дозволяє не заморочуватись з цим класичним видом покриття.

027+001= ДУЖЕ вдале поєднання.

Покажу згодом.


А поєднала я цього білого красеня, з не менш цікавим екземпляром.


AVENIR COSMETICS
soak-off gel
CAT EYE
10ml


Топ, який надасть будь-якому лаку, ефекту "котячого ока".

Немає потреби щоразу купувати новий відтінок з таким ефектом.

Достатньо купити один топ 😉





Представлений у двох відтінках: сріблястому і золотому.

Як бачите, у мене перший.


Відразу попереджаю, що для його застосування необхіден спеціальний магніт. 

001+ CAT EYE


На фото два шари гель-лаку + топ CAT EYE + каучуковий топ


Виглядає досить цікаво, а безліч варіацій магнітних візерунків, залишає простір для творчості.



Величезна подяка тим, хто дочитав до кінця цей величезний пост!

Сподіваюсь, що я була Вам корисна 😏

Дякую за увагу!


Придбати можна за посиланням

http://avenir4you.com.ua


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena