суботу, 6 травня 2017 р.

GUAM Fangocrema Dren - Effetto freddo

Привіт!

Тільки не кажіть мені, що Ви досі не готові до пляжного сезону!

Якщо ні, то мерщій читати даний відгук, він точно допоможе при виборі допоміжних засобів у нелегкій справі краси.



Здивувати покупців антицелюлітним кремом не так то й легко, а от анцелюлітним кремом з дренажним ефектом, цілком можливо!


Застій рідини в проблемних жіночих зонах, навіть при правильному харчуванні і достатньому фізичному навантаженні все одно буде.

Наша мета, усіма можливими способами покращити мікроциркуляцію і відтік рідини.

Масаж, обгортання, косметичні засоби? Вибирати Вам.

Мій вибір комплексний!


А поки звучатиме відгук про ще один дієвий засіб GUAM.

Семплів у мене було достатньо, щоб оцінити дію засобу і винести вердикт.

Для початку, необхіден душ, бажано зі скрабуванням проблемних місць.

Так зроговілий епідерміс зі шкіри змиється, і дасть більше доступу корисним інгрідієнтам крему.

Аромат яскраво виражений, ментоловий.


Текстура мусова з перламутром.


Легко наноситься, вбирається шкірою.

І тут, хвилин так через 10, відчувається пекучий, пронизливий холод на ділянках нанесення.

Хоча по тактильній перевірці, температура шкіри в нормі! 😉

Дана феєрія триває десь пів години, далі все повертається на свої місця.

Скажу так, мені даний ефект дуже подобається і влітку стане спасінням від високих температур.

Не рекомендую наносити товстий шар крему, оскільки він містить у складі сіль, яка після висихання, стане тонкою кірочкою на шкірі.

Також Не рекомендую використовувати мою схему застосування, якщо у Вас чутлива шкіра.




Зараз про ефект.

Знімає втому ніг, шкіра пружна, гладенька.


З часом, рельєф помітно вирівнюється!


Я не втомлюсь повторювати, що підхід до ідеальної фігури повинен бути розумним і комплексним.

А про засобі, який дійсно вартий уваги, я уже Вам розповіла.



Поділіться своїми знахідками для проблемних зон 😉


Дякую за увагу!


😏😏😏

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena