вівторок, 9 травня 2017 р.

Pudra Cosmetics - Extra Volume Mascara


Мої вітання!

Туш - один з продуктів, який я тестую якнайдовше.

На своєму досвіді переконалася, що вона може кардинально змінити свої характеристики уже через місць після покупки.



Не скажу, що з даним екземпляром від Pudra Cosmetics у мене сталось розчарування.

З часом. вона стала тільки кращою.

Упакування туші досить солідне, вона важка.

Не тому сенсі текстури, а сам футляр.

Написи якісні, з часом не стерлись.


Додатковий шар пластикової плівки, гарантує цілісність продукту до Вашої покупки.

Я таке люблю.


Але тут же знову постає питання з інформаційними наліпками.

Зберігати їх окремо незручно, та й викидати не хочеться.


Щіточка силіконова з різної довжини щетинками.

Вони не гострі, не дряпають шкіру і в очі потрапляти не норовлять.


Профарбовувати нею війки - одне задоволення.

Тут тобі і об'єм, і видовження, і вугільно-чорний колір.


Вії без туші.



От тут уже почався тест-драйв.

На фото вона щойно відкрита, тому трішки вії склеїла.


Фото в той же день.



З часом вона дещо підсохла, стала більш податливою.

Робить війки видовженими і пухнастими, майже ефект накладних 😊


Туш не осипається протягом дня, не відбивається на повіках.


Навіть у вологу погоду залишається ідеальною.

На рахунок демакіяжу, то міцелярна вода, молочко, двохфазний засіб з нею впораються на "Ура!"


Якщо чесно, то вона мені ну дуууже нагадала мою улюбленицю від Inglot, про яку я писала у цьому пості.

Аналогічні характеристики та ефект.

Постає питання : "Навіщо платити більше за бренд?"
Скажу, що не варто 😉

Спробуйте і самі переконаєтесь!


Офіційний сайт марки:

https://pudra-cosmetics.com.ua


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena