четвер, 25 травня 2017 р.

Ziaja - Manuka Tree Day Cream

Мої вітання!

Давно обіцяла підбити підсумки користування засобами серії Manuka Tree


Виправляюсь 😉


Але спочатку розповім про денний крем.




Целофанова плівка, забезпечує цілісність продукту.

Плюс наліпка з датою виготовлення.



Інформація виробника:


Стандарт - пластикова туба з відкидною кришкою.





Текстура крему швидко вбираєтся шкірою, не залишає слідів, в міру живильна.


У спекотну погоду, нормалізуючого ефекту немає зовсім.

Моя жирна шкіра, починає активно виділяти себум уже через годину після нанесення.

В більш холодну пору, спокійно витримує 2-3 години.


Що мені дуже до душі, так це те, що у кремі присуній сонцезахисний фільтр.

Хоч він і не надто великий (SPF10), і в період активного сонця доведеться шукати щось "сильніше" та все ж мене тішить одна думка його присутності.

На осінь-зиму такого показника цілком достатньо.

Запах не нав'язливий, після нанесення , декілька хвилин і його немає.



Загалом, крем варти уваги і однозначно підійде власницям нормального чи сухого типу шкіри у будь-яку пору року.

Зволожує, захищає і просто приємний у використанні.

З жирним чи комбінованим, подружиться за певних умов.

Якщо придбаєте, то точно не пропаде у шухлядці 😉





І нарешті, підсумок більшості продуктів серії.

Тут однозначно любов♡ , бо співвідношення ціна-якість приємно дивують.

Для себе виділила продукти, які точно повторю і ще й не раз!

Це Manuka Tree Cleansing Gel - пост Тут

Він просто створений для жирної та комбінованої шкіри.

Якісне очищення і матуючий ефект.



 Manuka Tree Face Toner - пост Тут


Він мене вразив починаючи з самого упакування і дуже дрібного розпилювача, закінчуючи його вмінням підготувати шкіру до наступного етапу догляду.

Гель+тонер = матування.

З ними, я не так часто користують засобами себорегуляції.

Є й маленький мінус - сухій шкірі ця парочка не підійде, а тільки викличе масу невдоволення і стягнення шкіри.

Хіт продажу марки Manuka Tree Deeply Cleansing Peeling Paste - пост Тут

Я зрозуміла звідки стільки ажіотажу 💗

Паста чудова, ефективна і не надто дорога.

Навіть використовую її, як експрес-маску у жаркі дні перед виходом.


💗💗💗

Решту продуктів марки можна знайти по тегу Ziaja

В жодному разі не скажу, що інші засоби, які я пробувала, мені не сподобались.

Вони хороші але є чимало аналогів і відверто кращих формул у моєму догляді.

Я ж навела ті, які надовго поселяться на поличці у ванній кімнаті і отримають тонну рекомендацій знайомим. 😊



Дякую за увагу!










Продукти надані для незалежного тестування

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena