вівторок, 28 лютого 2017 р.

Pudra Cosmetics Professional Liquide Eyeliner

Вітаю!

Без чого Ви от зовсім не уявляєте вечірнього макіяжу?Я точно не уявляю без красиво підведених очей.

Хоча стрілки давно перейшли у розряд денного атрибуту. Я ж не завжди маю час їх вимальовувати.

З лайнерами-олівцями, у мене конкретно нічого не вийшло, а все тому, що вони не такої якості, яка б мені прийшлась по-душі.

Тому, я завжди вибирала саме рідкі. Навіть мій перший лайнер був такого формату, хоча усі в один голос казали, що ним вчитись виводити красу важко.

Зараз зовсім не про це. 

Я стала усе частіше, саме в денному фарбуванні користуватись  рідким лайнером, а все завдяки Pudra cosmetics!



Як на мене, знайомство ніколи не буває зайвим, тому трішки розповім про марку, адже вона ще зовсім молода.

Даний фактор зовсім їй не заважає випускати якісну продукцію з поміткою Made in Ukraine, що просто не може не тішити.






Флакончик зовсім не великий 4 гр. засобу.

Додатково запакований у целофан на якому містяться наліпки з інформацією про продукт.

Даний момент мені трішки не сподобався, бо разом з упакуванням втрачаються усі дані і термін придатності. 

Не смертельно, наліпку я зберегла та все одно дату краще розташовувати на самому флаконі.


Кисть для нанесення має довгу ручку, фетровий кінчик середньої величини.


Ним зручно малювати стрілки будь-якої величини.

Зізнаюсь, що у моєму арсеналі є лайнер з більш тонкою кистю, та саме ця дозволяє буквально парою проведень зробити такі, які мені найбільше підходять.


Текстстура рідка, перед використанням необхідно струснути флакон, бо ляже з просвітами, як на першій лінії свотча.

Фініш красивий "резиновий".


Стійкість:

Лайнер не водостійкий, змивається міцелярною водою.



Проте, гідно витримує вологу погоду і день у шаленому темпі справ.

Загальний вигляд




Як підсумок, лайнер просто знахідка!


Бюджетна ціна і відмінна якість. 



Мої мінуси щодо наліпок досить не суттєві, і не надто впливають
на загальне враження.

Дякую за увагу!







Більше продуктів марки можна знайти на офіційній сторінці

Facebook





0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena