суботу, 18 лютого 2017 р.

Garnier FRUCTIS серія РІСТ НА ПОВНУ СИЛУ

О так, сезонне випадіння волосся, зачепило кожну дівчину не залежно від її шевелюри. Також дається в знаки авітаміноз та індивідуальні особливості організму.



Все-таки, я не вважаю, що один шампунь може перемогти цю проблему, до неї потрібно підходити комплексно. Але якщо серія допоможе злегка відновити чи призупинити цей процес, то чому б не спробувати!





Почну з того, що у всієї серії яскравий фруктовий аромат! Особисто мені дуже подобається.

 Пахне усе, і шампунь, і бальзам, і маска, і лосьйон. А мій хлопець усе частіше і частіше просить помити волосся саме цією серією (як би це смішно не звучало).

Якщо наносити усю серію, то запах витатиме у волоссі десь днів два.

Якщо Вам таке не подобається, то варто звернути на це увагу і оцінити запах  перед покупкою.

Особливо "термоядерний" лосьйон.

Тепер про шампунь.



Стандартна пластикова тара, відкидний ковпачок.

Дещо рідка перламутрова текстура, добре піниться і чудово промиває волосся.



Декілька слів про маску.



У неї текстура ніжно-перламутрового суфле, яке при нанесенні обволікує кожну волосинку.



Чесно кажучи я люблю досить довго посидіти в масці для волосся (годину-дві), адже саме так можна добитись її хорошої дії. Та одного разу у мене зовсім не було так багато часу, і я залишила її буквально на 10-15 хв, і знаєте що, ефект від неї такий ж хороший, як і після години! 

Моя шевелюра стала м'якою, шовковистою і слухняною, а вона у мене доречі, досить довга.

Бальзам, густий, білий крем, який відмінно пом'якшує волосся і полегшує його розчісування,
надасть блиску. 



Якщо у Вас немає часу на маску, він зробить своє діло!

А тепер про лосьйон. 


До його тестування я віднеслась досить серйозно і віповідально. Та навіть виділила спеціальне місце контролю, а саме бокові пасма (попередньо вимірявши їх довжину) 

Лосьйон рідкий, водянистий.



 Помішений у зручну тару з тонким носиком, який викручується. 


Збоку розміщені мірні полоски (щоб не налити лишнього). 


Наносила його на шкіру голови, масажними рухами до повного вбирання.



На 2-3 уже бажано повторне миття голови.

Ефект від застосування дійсно є. Це доводять декілька см. від попередньої довжини.

Загалом серія досить вдала, усі продукти добре справляються зі своїми прямими завданнями.

Щодо росту волосся, на нього діє тільки лосьйон.


А Ви знайомі з цією серією засобів від Garnier?

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena