середу, 1 лютого 2017 р.

NATURE.med, - Soft hands

Вітаю!

Якщо руки - це візитна картка жінки, то взимку треба всіма правдами і неправдами робити так, щоб вона не стала картонкою.

 Сухою і потрісканою....


Жарти, жартами, а я точно не люблю, коли мої ручки сохнуть.

Знайомтесь, мій маленький помічник крем для рук від NATURE.med.


Склад засобу:



М'яка туба з відкидною кришкою і таким дівчачим дизайном, з легкістю поміщається у сумочці, даруючи при цьому хороший настрій.




Носик запаяно, дрібниця, а приємно для тих, хто турбується про герметичність засобів.


Текстура:

легка кремова


Рівномірно розподіляється і швидко вбирається шкірою.



Після використання немає відчуття липкості шкіри.

Загалом, крем мене влаштовує і зволоження, навіть у морозну погоду цілком вистачає...


Якщо Ви шукаєте легкий крем, який швидко приведе ручки в порядок, раджу до нього придивитись....



А Ви знайомі з маркою? Які враження?

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena