четвер, 9 лютого 2017 р.

Ziaja - CC cream

Вітаю! 
Ще одним засобом від Ziaja про який я розкажу, буде СС крем.





Від виробника:

Заспокійливий крем для роздратованої чутливої шкіри з розширеними капілярами.
Містить вітамін С, есцин, SPF 10 - базовий захист, коригувальні пігменти від почервоніння.
• Вирівнює тон шкіри і покращує її природний відтінок.• Зменшує видимість розширених капілярів.• Приховує почервоніння, знебарвлення і дефекти шкіри.• Зволожує, тонізує і заспокоює подразнення.• Захищає від УФ-випромінювання і фотостаріння.• Робить шкіру з сяючою та доглянутою.


Компоненти:

Моє враження:


Крем у пластиковій тубі 50мл з відкидною кришкою в універсальному відтінку.



Спочатку, усе було дбайливо запаковано целофан, з наліпкою дати виготовлення.



На тубі більше жодних захисних "девайсів" не було.

Текстура:

вершкова, не надто щільна, кольору слонової кістки



Колір:

От тут і починається найцікавіше.

З перекладу СС крем означає Color Correcting cream, тобто він має коригувати тон шкіри.

На ділі, крем розподіляється, вбирається шкірою, а тонуючого ефекту жодного.


Ось подивіться на фото.



Я чекала, що він не тільки буде доглядати за шкірою, а ще хоча б трішки вирівняє тон.

Почервоніння, він, звичайно, що не приховав.

Зима цього року видалась досить морозною, а моїй шкірі така температура не надто подобається. 

Тому, у хід пішов даний крем, як основа під пудру чи тональний засіб.

Крем пори не забиває, має приємну косметичну віддушку.

З ним жоден мороз не страшний, він зволожує, живить і захищає шкіру від перепадів температур.

Плюс до того містить SPF 10, яким також не варто нехтувати й зимою.

У підсумку скажу, що зараз ми з ним просто нерозлучні, та з приходом весни і літа для мене він буде занадто "важким" (нагадую, що у мене комбі тип шкіри), а зараз користуюсь і цілком задоволена. 

Позиціонувати його як декоративну косметику я не буду, він, швидше, засіб для догляду за шкірою.

Рекомендую враховувати даний нюанс при покупці.

Дякую за увагу!






0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena