середу, 15 лютого 2017 р.

Smashbox - Blush rush fard a joues - Passion

"Як же я Вас довго шукала!" - подумала я, коли вперше нанесла їх на свою щічку.

Тепер ми нерозлучні.



Приблизно так почалась моя любов, любов до цих рум'ян...



Здавалось би, на косметичному ринку тьма-тьмуща всякого добра, в тому числі і рум'ян.

Вони всі ніби й подобались мені, та водночас, щось все-таки було не те.

Чи то осипаються, чи пігментація слабка, чи шиммеру забагато, чи колір не мій.

Але не в цьому випадку, тут вони мені підійшли на усі 100%

Упакування:

Стандартний пластик з відкидною кришкою.


З часом може подряпатись.


Свіжий манікюр запросто можна пошкодити до кришки, повірте на слово)


Текстура суха, добре набирається на кисть, не пилить.

Містить мікро шиммер, який здалеку й не розгледиш.


На сонці



Колір, холодний рожевий з ягідним переливом.


Яскравість рум'ян можна варіювати від легкої димки до насиченого.


Один змах кистю по щічкам, і обличчя вмить набуває здорового вигляду.



На цьому фото найкраще видно делікатний ягідний відтінок



Щодо стійкості, вони лежать "як прибиті" цілий день.
Ну тільки під кінець досить насиченого дня, їхня інтенсивність дещо зменшується.


Зі спалахом


Загалом, я дуже-дуже-дуже полюбила їх за останній час.

Відтінок Passion цілком виправдовує свою назву)

Якщо не враховувати упакування, для мене вони просто найулюбленіші.

Раджу придивитись до них)))



Дякую за увагу!)













0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena