суботу, 25 лютого 2017 р.

Tony Moly - Pure eco snail moisture gel "Пробник-пост"

Усім привіт!

Відгуків про даний засіб просто море.

Оскільки, я уже встигла випробувати декілька засобів зі слизом равликів, які до слова дуже сподобались.

Мушу винести свій вердикт і цьому гелю.


За словами виробника, він мега універсальний  для обличчя і тіла.

Має приємний аромат, гелеву консистенцію білуватого кольору.


Заявлено, що містить аж 90% слизу, в чому я не дуже впевнена, бо інші засоби з меншим вмістом, мали тягучу консистенцію, а не таку легку.


По обличчю добре розподіляється, економний у використанні.

На нього рівномірно лягає тональний крем.

Але якщо нанести занадто багато, жирна плівка на шкірі не даватиме спокою.


Мою комбі шкіру зволожує на 3 з -

Хоч і пробник досить не маленького розміру, ефекту я не побачила.


А для тіла я люблю більш живильні засоби, тому мітка "Не куплю"

А Ви знайомі з цим кремом?


0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena