суботу, 11 лютого 2017 р.

Mizon - King To the Kong cream

Усім привіт!

"Хто хоче настільки приємну, гладеньку, ягідну щічку, щоб її неодмінно хотіли поцілувати?"

"УСІ!")

Так нас заманює виробник спробувати даний зволожуючий крем.

На що ж тільки не йдуть ці корейці, щоб ми купили їхні продукти ツ

Як думаєте вийшло?



Виробник обіцяє всього дуже й дуже багато .


Якщо з'явиться бажання, можете прочитати, там і зволоження, і живлення, і потужна антиоксидантна дія, і захист, і боротьба зі зморшками, і вирівнення тону обличчя, і покращення кровообігу, і боротьба з запальними процесами шкіри.

Коротше, все у дусі корейців. 

Півцарства за одну банку.


На ділі маємо:

Щільний крем з приємним ягідним ароматом.



Легко розподіляється, добре вбирається шкірою.

Але це тільки взимку, літом, моя шкіра категорично не прийняла б його, а бастувала жирним блиском.


Зараз, мій тип змінився більше до нормального і я активно використовую такі живильні засоби.

Він досить добре захищає шкіру від впливу температур, з тональними засобами не конфліктує.

Інші його властивості я не помітила, необхідно більше часу.


Отже, власницям сухої і нормальної шкіри, однозначно підійде.

Жирна і комбі - будьте обережними і потестуйте в осінньо-зимовий переіод.

Мене крем зацікавив для використання тільки у холодну пору.

Мітка "КУПЛЮ")

Дякую за увагу!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena