вівторок, 21 червня 2016 р.

Birthday Giveaway In my kingdom!!!

Усім привіт!
Скажу чесно, мені й досі не віриться, що моєму блогу уже скоро 1 рік, а саме 15 липня 2015 року був опублікований мій перший, лаковий пост.
Як і у всіх, було чимало сумнівів та переживань з приводу того, чи дійсно я хочу писати і ділитись з всесвітньою мережею своїми "трудами") 
Тим не менш, мені це подобається і я продовжуватиму вдосконалюватись у цьому руслі.
Хочу висловити окрему подяку тим людям, які мене читають, а ще більшу тим, хто не лінується написати декілька рядків. Це мотивує і надихає писати. Як на мене, кожен блогер хоче бути насамперед корисним.

Тому, з приводу річниці я вирішила влаштувати невеличкий  Giveaway.




Подаруночки:

1. Шампунь від  L'OREAL ELSEVE "Колір і блиск"
2. Крем-ополіскувач  L'OREAL ELSEVE "Колір і блиск"
3. Міцелярна вода L'OREAL "Абсолютна ніжність" 
4. Дренажна грязева маска з морських водорослів GUAM Fanghi d'Alga Dren
5. Пробник Гелю для ніг тонізуючого GUAM DUO Defaticante Gambe 
6. Натуральний бальзам для губ від Nature room


Усі засоби мною любимі, перевірені та дієві. 
Сподіваюсь, що Вам сподобаються.
+ ще будуть деякі додаткові засоби і пробники у якості сюрпризу.

Правила:

1. Бути моїм підписником через GFC (зліва синя кнопка "Приєднатись до сайту), 
це єдина обов'язкова умова для участі, за це - 1бал
Решта за бажанням. 

2. За репости у соціальних мережах -
 (приймають участь мережі - VK, Fb, Google+, Pinterest, Twitter) - за кожен репост - 1 бал. 
За репост в Instagram (у своєму акаунті з викладу фото з хештегом і відмітити мене на фото)
 - 2 бали.

3. За повідомленн чи баннер у блозі - 2 бали.

4. За підпис у моїх соц. мережах :    VK  , Fb  , Instagram  , Bloglovin - 1 бал.
(Якщо були підписані раніше, теж присвоюю бали)

5. Моїм постійним коментаторам я додам ще по 2 бали.

У коментарях вкажіть, як Ви підписані на блог 
та соц. мережі, посилання на репости.
Розіграш триватиме від сьогоднішнього дня і до 15.07 включно.
На наступний день підведу підсумки за допомогою 

RANDOM.ORG.


Подарунок відправлю за свій рахунок жителям України та країн СНГ.

Бажаю усім удачі!

0 коментарі:

helloblogger.ru

Я подтверждаю регистрацию своего блога на платформе helloblogger.ru под ником Halyna Kuzmun

© Kingdom of B, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena